Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een bevroren toets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Een bevroren toets

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Een bevroren toets

    bevroren broccoli ?
    Heel mooie suggestie
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Een bevroren toets

      Heel apart; ik vermoed ook naar broccoli te kijken.
      Bij de groenteman geweest?

      Ziet er verder uit als een zeer zwarte versie van aquariumplanten.
      Vervreemdend...

      Mooi presenteren in afgedrukte vorm in zwart passepartoutkarton, 45 graden weggesneden, wit randje en dan deze plaat: Mooi!
      Ik zou dan waarschijnlijk een klein beetje achter het passepartoutkarton laten verdwijnen aan de linkerkant, een klein randje waardoor de open ruimte linksboven net ietsje strakker wordt ingesloten.
      Dat gebeurt ook aan de rechterkant.

      Vriendelijke groet,
      Ruud

      Comment


      • #4
        Re: Een bevroren toets

        Mooi, mooi abstract.....
        Kan of is broccoli.... maar ik zie er, het eind of begin van het jaar nog vers in het geheugen, vuurwerk in ;-)

        Groetjes Katrien
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

        Comment


        • #5
          Re: Een bevroren toets

          Hallo Raymond, dit is heel mooi. Spijtig dat die '' Broccoliwas'' er geweest is. Dit mooi beeld doet daar nu altijd aan denken. Zonder die broccoli kon je fantasie alle kanten uit, zoals Katrien zegt, vuurwerk. Ik zie koraal.... Spijtig van die broccoli.
          Beste wensen voor het nieuwe jaar Raymond.
          Bernard.

          Comment


          • #6
            Re: Een bevroren toets

            Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
            Hallo Raymond, dit is heel mooi. Spijtig dat die '' Broccoliwas'' er geweest is. Dit mooi beeld doet daar nu altijd aan denken. Zonder die broccoli kon je fantasie alle kanten uit, zoals Katrien zegt, vuurwerk. Ik zie koraal.... Spijtig van die broccoli.
            Beste wensen voor het nieuwe jaar Raymond.
            Bernard.
            Met enige spijt stel ik dat nu ook vast Bernard - met wederkerige wensen - voortvloeiende uit de commentaren waarvoor iedereen oprechte dank.
            Hélaas mensen het is geen brocolli, zelfs niet eetbaar, het is een struik (naam ?) die lichtjes aangevroren was op de uiteinden van zijn gekartelde blaadjes en me inspireerde tot een abstracte visie zoals hier weergegeven.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X