Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weerdse vijver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Weerdse vijver

    Het jaar is nog jong en wij worden oud, net zoals deze vijver. Aan allen mijn beste wensen en oprechte vriendschap aan diegene die het willen en kunnen verdragen !

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Weerdse vijver

    Mooi licht boven je vijver Raymond
    beste wensen
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Weerdse vijver

      Beste wensen voor 2018 ! Aan de foto te zien wordt 2018 een jaar om zalig en rustig te genieten van de dingen rondom ons.

      Comment


      • #4
        Re: Weerdse vijver

        Verwachtingsvolle foto en gedachte Raymond, ik sluit mij hier graag bij aan
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Weerdse vijver

          Dat rare takje vooraan(een ijsvogellokker ?) hoefde er voor mij niet bij
          Ook mijn beste wensen !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Weerdse vijver

            Ook mijn beste wensen.
            Rustige vijver, lekker stil en mooie kleuren in die bomen op de achtergrond.

            Comment


            • #7
              Re: Weerdse vijver

              Beste wensen Raymond!
              Mooie natuurfoto maar inderdaad die tak beter wegsnoeien want die loopt met veel aandacht weg.
              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: Weerdse vijver

                Ook het beste voor 2018 Raymond. Ik had de tak ook weggenomen maar misschien kon je er met je ouwe knoken niet bij.

                Comment


                • #9
                  Re: Weerdse vijver

                  Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
                  Ook het beste voor 2018 Raymond. Ik had de tak ook weggenomen maar misschien kon je er met je ouwe knoken niet bij.
                  Wél Eddy dat heb ik niet uitgeprobeerd, zelfs niet aan gedacht - integendeel - voor mij was die tak bij het inschatten van de foto nu juist een pluspunt in de compositie ! Zo heeft ieder zijn visie wat nogmaals hier bewezen wordt, alles is subjectief en relatief. Iedereen bedankt voor het kijken en het schrijven, het ga jullie goed.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Weerdse vijver

                    Mooie plaat met mooi licht in de verte. Zonder tak had die voor mij nog mooier geweest.

                    Geert

                    Comment

                    Working...
                    X