Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Experimentje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Experimentje

    Even gezocht naar een hoekje voor experimenten, niet gevonden, dus omdat er een 'mensch' op staat hier geplaatst. Omdat ik momenteel experimenteer met Russische lenzen, w.o. de Heliossen en Cyclop, dacht ik... zou een projectieobjectief ook iets doen. Niet het minste, Leitz Colorplan die ik een aantal heb liggen, 90mm, tussenringen gevormd door closetrolbinnenste karton hihi, gericht op een low key portretje dat toevallig op mijn werktafel lag. Wat vinden jullie?



    (gegevens: Canon digitalleke, closetrolleke, Leitz Colorplan 90mm projectieobjectief, origineel is een low-key printje)
    groetjens Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Experimentje

    Dat zijn heel leuke experimenten met een uitkomst die gezien mag worden. Fascinerende uitkomst. Mooi compo en een sterke uitdrukking van het model.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Experimentje

      Blijven experimenteren!

      Leuk resultaat!
      Stefan

      Verstuurd vanaf mijn K01B met Tapatalk
      Canon EOS 6D + Canon EF 24-105 F4L, Canon EF 50mm 1.8, Tamron SP AF 2.8 Macro, Speedlight 430EXII
      You don't take a photograph. You make it - Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: Experimentje

        Oorspronkelijk geplaatst door stefanvt Bekijk bericht
        Blijven experimenteren!

        Leuk resultaat!
        Stefan

        Verstuurd vanaf mijn K01B met Tapatalk
        Nu ik volgens facebook vandaag mijn achttiende verjaardag vier (LOL) heb ik nog alle tijd om veel te experimenteren ...
        Dank voor je reactie!

        PS en de datum in facebook maar aangepast...
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Experimentje

          een knap - bijna luguber resutaat
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Experimentje

            een speciaal resultaat dat zeker de moeite is

            Comment

            Working...
            X