Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WAARSCHUWING

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WAARSCHUWING

    Ik ben de trotse bezitter van een voorzet lens, gekocht via internet-ebay. (Fisheye)
    Nu, trots ?
    Ik had beter deze vraag eerder op het forum gelanceerd.
    Doch voor diegenen die het overwegen kan ik u zeggen dat je beter Uw centen rechtstreeks in de vuilnisbak smijt.
    Zo'n ne brol heb ik nog nooit gezien !
    Enkel het kleine macro-lensje zou nog bruikbaar zijn.
    De foto's zijn gewoon ronduit slecht (compleet wazig en onscherp)
    Dus sla deze waarschuwing niet in de wind !
    Ik had beter mijn centen gespaard !
    Eventueel, kan mij iemand iets aanraden voor mijn 10D.


    Groeten
    Yvan
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

  • #2
    Re: WAARSCHUWING

    een fisheye voorzetlensje? voor een 10D?? Kan me niet voorstellen dat dat deftig werkt, zelfs niet dat dit überhaubt bestaat?

    Waarom heb je geen 'echte' fisheye-lens zoals de Canon of Sigma 15mm gekocht?
    http://www.razziphoto.com/

    Comment


    • #3
      Re: WAARSCHUWING

      Is dat de deze ??
      Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

      Comment


      • #4
        Re: WAARSCHUWING

        Wel ik heb voor mijne S7000 nog een WCON07(Olympus). Ik kan je zeggen dat dat genen brol is. Ergens had ik een tip gelezen om die, mits een tussenring op verwisselbare lenzen te zetten. Dit zou ideal zijn want de crop-factor X 0.7 is terug ongeveer 1.
        Was dat naast de waard gerekend. Ik heb direct de lens er terug afgedraaid om te zien of ze aangedampt was. Dit was niet.
        M.a.w. niet echt bruikbaar. Jammer.

        BTW. Waar heb je die Tokina 28-200/2.8 gevonden want zoiets zoek ik wel?

        Hubert
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: WAARSCHUWING

          Oorspronkelijk geplaatst door hub2805

          BTW. Waar heb je die Tokina 28-200/2.8 gevonden want zoiets zoek ik wel?

          Hubert
          Ik vermoed dat hij de combinatie 28-70(80) 2.8 en 80-200 2.8 bedoelt...
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: WAARSCHUWING

            Oorspronkelijk geplaatst door Dama
            Ik vermoed dat hij de combinatie 28-70(80) 2.8 en 80-200 2.8 bedoelt...
            Doemme, doemme, doemme toch

            Hubert
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #7
              Re: WAARSCHUWING

              Oorspronkelijk geplaatst door hub2805

              BTW. Waar heb je die Tokina 28-200/2.8 gevonden want zoiets zoek ik wel?

              Hubert
              Als ze ooit zoiets uitvinden, begin dan vast maar al je powerliften te oefenen zou ik zeggen...
              http://www.digifotofreak.nl

              Comment


              • #8
                Re: WAARSCHUWING

                Oorspronkelijk geplaatst door StevenVW
                Is dat de deze ??
                JEp !!!
                Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                Comment


                • #9
                  Re: WAARSCHUWING

                  Oorspronkelijk geplaatst door razzi
                  een fisheye voorzetlensje? voor een 10D?? Kan me niet voorstellen dat dat deftig werkt, zelfs niet dat dit überhaubt bestaat?

                  Waarom heb je geen 'echte' fisheye-lens zoals de Canon of Sigma 15mm gekocht?

                  Mooie foto die eerste van je site !
                  In Tongeren gemaakt zeker !
                  M'n geboortestad, waar men ... staat !
                  Yvan
                  Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                  Comment

                  Working...
                  X