Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godox AD600 updaten.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Godox AD600 updaten.

    Hoi,

    zit even met een probleem, ik wil mijn Godox updaten, ga daarvoor naar de website van de fabrikant, vind daar G1 software updating, maar krijg dan een bestand gedownload met de *.RAR extensie. Ik krijg dit bestand niet geopend en kom ook niet wegwijs uit de uitleg op de site van Godox.

    Iemand hier ervaring mee?

    M V G

    Eugène.
    BD1766BE

  • #2
    Re: Godox AD600 updaten.

    rar files, nog nooit mee te maken gehad, maar kan je dus opendoen met winrar bijvoorbeeld. Is zoals Zip enz.Dit nu uitgevoerd, maar update software G1.exe werkt niet, onmogelijk te openen.

    Ik ga het hier maar bij laten, heb wel wat beters te doen dan uren met software te zitten rommelen. Dit kan echt wel simpeler gemaakt worden, zeker weten.

    M V G
    BD1766BE

    Comment


    • #3
      Re: Godox AD600 updaten.

      Ik heb ook de G1 en G2 software van Godox. En die werkt naar behoren. Die .rar files moet je eerst uitpakken met zoiets als 7zip of Izarc.
      Er is wel 1 ding dat je moet weten: als je een speedlite (bvb TT685) of trigger van Godox (bvb Xpro-C) wil updaten, moet je dat ding eerst uitzetten.
      Je kan er zelfs de batterijen uithalen. Dan start je de software op (G1 of G2), je laadt de benodigde firmware file in, dan sluit je de USB-kabel aan, en dan doe je de upgrade.
      Het lijkt raar, maar het apparaat staat dus uit tijdens de firmware upgrade.
      Last edited by dleemans; 28 december 2017, 00:04.
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Godox AD600 updaten.

        7-ZIp is een gratis en goed programmatje om archiefbestanden mee te openen.

        http://www.7-zip.org/
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X