Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afrikaans modderbad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Afrikaans modderbad

    1)


    2)


    3)


    4)


    5)

  • #2
    Re: Afrikaans modderbad

    Ha Atir,

    Dank voor je best goed geslaagde natuurbeelden die bij elkaar een leuk moment demonstreren van een varkentjeswasbeurt.
    Zelf ben ik nog nooit in Afrika geweest en ben al helemaal geen natuurfotograaf, maar ik kan me zeer goed voorstellen dat de kleuren van je beeld nu de realiteit goed weergeven.
    Als neutrale kijker ben ik geneigd om hier iets meer geel (zonlicht) te verwachten, maar ik kan me zeer goed voorstellen dat je dat zelf absoluut niet nodig vindt (en teveel ingrijpen in je beelden).

    Het beest lijkt je verder niet opgemerkt te hebben of zich in ieder geval niet aan je gestoord te hebben, wat voor een natuurfotograaf ook al een sterke eigenschap is!
    Heb of had je ook echt contact?

    Groet,
    Ruud

    Comment


    • #3
      Re: Afrikaans modderbad

      Hoi Ruud,

      Vanuit een auto kan je de dieren goed observeren en fotograferen omdat ze een auto niet zien als een bedreiging, ze staan je wel soms echt aan te staren
      al is het bij sommige dieren wel niet altijd zonder gevaar, we werden op deze reis door een neushoorn aangevallen, gelukkig was de auto heel robuust en wist de ranger wel wat hij deed maar het was wel even schrikken waardoor geen beelden van dit moment

      groeten
      Rita

      Comment

      Working...
      X