Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probeersel + origineel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Probeersel + origineel

    Wat doet een mens zoal met dit slechte weer....iets proberen ....

    211217DSC_1358-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    origineel: vond ikzelf eigenlijk weinig potentieel hebben vandaar mijn probeersel....maar goed dat meningen verschillen

    211217DSC_1358weborig - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    Last edited by freddy69; 24 december 2017, 14:45. Reden: origineel geplaatst
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Probeersel

    een niet onverdienstelijk bewerking?

    ik mis alleen het linkje van waaruit je vertrokken bent... volgens mij staat die hier ook op BD.

    Comment


    • #3
      Re: Probeersel

      ik mis alleen het linkje van waaruit je vertrokken bent... volgens mij staat die hier ook op BD.
      Bedankt voor je reactie in2lapland...ik kan me toch niet herinneren dat ik iets dergelijks hier geplaatst zou hebben maar moet toegeven dat mijn geheugen niet meer is wat het ooit was...
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Probeersel

        Sorry, maar zal het eerlijk zeggen, afschuwelijk. Hoop dat ik je niet beledigd heb...
        Groet,
        Paul

        Comment


        • #5
          Re: Probeersel

          @freddy, het kan ook een gelijkend beeld zijn van totaal iemand anders welke ik in mijn geheugen heb opgeslagen.... echter kan ik dat beeld op BD dan weer niet zo 1,2,3 terugvinden...

          Comment


          • #6
            Re: Probeersel

            Door de bizarre "bewerking" heen kijkend is deze qua compositie lang niet slecht.
            Des te meer is het spijtig dat je een foto met potentieel "vakkundig" om zeep hebt geholpen.
            Misschien eens "gewoon" het origineel posten.

            ps: begrijp je exif ook niet goed ... ISO 1600 en 1/400sec???

            Comment


            • #7
              Re: Probeersel + origineel

              ps: begrijp je exif ook niet goed ... ISO 1600 en 1/400sec???
              ik eigenlijk ook niet.......stond op manueel en ik kwam net van een donkere tunnel ....vergeten te herzetten....pff....

              thx voor de reacties....en neen hoor paul je beledigd me niet...alleen als ik je ergens live moest tegenkomen....toxic:.....
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: Probeersel + origineel

                Je mag blijven proberen maar ik hoop dat het dan op knappere beelden uitdraait.
                Bewerkingen op een origineel dat niet helemaal ok is leiden in de meeste gevallen niet tot succes maar spelen moet kunnen !
                Als ik daar nog eens in die buurt kom durf ik tegen geen fotograferende wandelaar te zeggen wie ik ben
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment

                Working...
                X