Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Christmas truce

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Christmas truce

    Paar foto's van de herdenking van de kerstbestanden uit WO1 (1914). Locatie: Ploegsteert





    meer foto's op: http://ndo911.be/fotoreeksen/20171218/
    Portfolio

  • #2
    Re: Christmas truce

    Mooie beelden, ook op de link. Alleen vind ik de beelden van te goede kwaliteit om er dat antiek kadertje rond te doen. Dat vloekt een beetje voor mij, misschien gewoon een wit kadertje als je dan toch aan kadertjes houdt.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Christmas truce

      Hoge kwaliteit: Dat het echt gebeurd is. Dat het zo goed werd herhaald. En dat het zo levendig werd vastgelegd.
      Let's never forget.
      Zalige Kerst. Joyeux Noël. Merry Christmas. Frohe Weihnachten.
      Xavier
      Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
      Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
      Laat de commentaren maar komen.

      Comment


      • #4
        Re: Christmas truce

        Bij gebeurtenissen van vroeger denken we automatisch terug aan vergeelde zwart wit foto's.
        Maar die mensen hebben vroeger echt zo rondgelopen zoals het hier wordt weergegeven.
        Zo heb ik onlangs nog ingekleurde filmpjes gezien over wereld oorlog 1.
        In kleur krijgen deze mensen plots een volwaardig bestaan.en zie je toch anders naar deze periode.

        Hier vind ik fotp twee wel een goede weergave van hoe het vroeger geweest kan zijn.

        Mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          Re: Christmas truce

          Beide foto’s zijn echt top, ook de beelden op de link. Ik hou eigenlijk ook wel meer van de versies in kleur, en waarschijnlijk is de saturatie lichtjes aangepast? Knap, hou van deze stijl.

          Ps: heerlijk om eens een mooi watermerk/copyright te zien. Er zijn er velen die hun foto’s werkelijk helemaal kapot helpen met, tja, zeer lelijke dingen ;-)
          Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

          Comment

          Working...
          X