Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fluëlla pass

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Fluëlla pass









    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Fluëlla pass

    De lichtval op de bergflank is erg mooi.
    Het onderste deel van de foto vind ik niet erg interessant.
    Ik zou het deel onder de weg daarom weggesneden hebben.

    Comment


    • #3
      Re: Fluëlla pass

      Oorspronkelijk geplaatst door vue Bekijk bericht
      ...
      Het onderste deel van de foto vind ik niet erg interessant.
      Ik zou het deel onder de weg daarom weggesneden hebben.
      Mee eens.
      grt.bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Fluëlla pass

        Mooi overzicht.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Fluëlla pass

          Het licht op de flanken maakt de foto aangenaam om kijken en qua compo zit die voor mij uitstekend.
          Ik zou onderaan niets croppen. Het grillige verloop vh water/beekje breekt het graslandschap; als je dat cropt wordt imo de rechterkant eerder saai.
          Wel merk ik wat groenzweem. Ik denk dat een average blur en dan curves met grijspipet dat probleem kan verhelpen (als je PS hebt natuurlijk).

          Comment


          • #6
            Re: Fluëlla pass

            Ben al een paar keer komen kijken naar deze foto, maar voor mij wringt er iets.
            Het lichtspel is wel mooi, maar de compo helt te veel naar links denk ik. Als je meer rechts had gestaan (weet niet of dit mogelijk was) had je
            volgens mij meer diepte gekregen en vermeden dat de blik altijd links uit de foto loopt.

            Maar ik krijg wel direct goesting om met m'n motor nog eens die pas te rijden. 1 van de betere bergpassen ;-)
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Fluëlla pass

              Knappe natuurlijke opname met veel diepte .

              Het spel van licht en schaduw op de bergflanken is mooi alsook de wolkenbasis die over de bergtoppen scheert.
              De zigzaggende weg leidt ook goed de compo in.

              Ik volg wel de reacties i.v.m. het onderaan croppen. Het zou m.i. de foto ten goede komen .

              Mvg.,
              Smets84.

              Comment


              • #8
                Re: Fluëlla pass

                Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                Ben al een paar keer komen kijken naar deze foto, maar voor mij wringt er iets.
                Het lichtspel is wel mooi, maar de compo helt te veel naar links denk ik. Als je meer rechts had gestaan (weet niet of dit mogelijk was) had je
                volgens mij meer diepte gekregen en vermeden dat de blik altijd links uit de foto loopt.

                Maar ik krijg wel direct goesting om met m'n motor nog eens die pas te rijden. 1 van de betere bergpassen ;-)
                Iedereen bedankt voor het commentaar. Het onderaan croppen heb ik ook overwogen, aan de linkse kant kan het zeker maar het rechtse deel vind ik dan weer niet daarom dat ik het zo laat.
                Meer naar rechts had niet gegaan want dan was het ook een flink pak lager geweest ;-)

                En is inderdaad een heel leuke bergpas. Heb hem gedaan met de auto en de fiets.
                I put the sexy in dyslexia

                Comment


                • #9
                  Re: Fluëlla pass

                  Mooi beeld dat m.i. toch beter wordt door alleen onderaan een klein beetje weg te halen
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X