Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Laatste

    Nog een laatste, eentje tegen de gevel van de Bourlaschouwburg in Antwerpen.








    100 mm - 1/250 sec. - f/2.8 - iso 200
    Model: Xavier Coens

  • #2
    Re: Laatste

    In deze staat dan weer je licht niet optimaal...je model is verder wel een interssant model...

    DD.

    Comment


    • #3
      Re: Laatste

      Persoonlijk moet ik zeggen dat ik er wel van hou als er een kant van het gelaat zoals in dit geval het donkerder uit valt

      Comment


      • #4
        Re: Laatste

        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        In deze staat dan weer je licht niet optimaal..
        Daniël, kun je mij zeggen hoe ik het kan verbeteren? Als ik er zelf naar kijk, dan vermoed ik dat je dat donkere oog bedoelt, of het licht van de softbox dat achter het model op de muur valt? Schaduw te hard? Softbox te hoog? Merci alvast voor je reactie.

        Comment


        • #5
          Re: Laatste

          Ik denk dat je het licht beter rechts van je model had gezet... optie nummer 1

          Ofwel je licht nog iets meer naar links zetten, en het model een beetje richting licht laten kijken...optie nummer 2

          Of je licht laten staan zoals het nu is, en je model een 10 tal graden naar rechts laten draaien... optie nummer 3

          Maar ik verkondig hier ook geen absolute waarheden hé... ik vertel gewoon hoe ik nog wat gespeeld zou hebben
          met je model en je licht.

          Je beeld is absoluut niet "slecht" belicht, het gaat nu om subtiliteiten om de max eruit te krijgen

          D.

          Comment


          • #6
            Re: Laatste

            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Je beeld is absoluut niet "slecht" belicht, het gaat nu om subtiliteiten om de max eruit te krijgen
            Ja, ik zie wat je bedoelt. Optie 1 was hier niet mogelijk omdat er een gesloten deur in die inham staat, maar optie 2 en 3 wel. Nog iets meer dat rembrandlicht eruit halen bijvoorbeeld. Een beetje jammer wel dat ik met mijn speedlite geen invullicht hebt, maar ik besef dat dat gewoon een slecht excuus is. Merci voor de tips.

            Comment


            • #7
              Re: Laatste

              Deze reeks kan bedt in showcase naar mijn mening

              Comment


              • #8
                Re: Laatste

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Nog een laatste, eentje tegen de gevel van de Bourlaschouwburg in Antwerpen.








                100 mm - 1/250 sec. - f/2.8 - iso 200
                Model: Xavier Coens
                Knappe reeks, mooie, intense, belichting ook!

                Verstuurd vanaf mijn K01B met Tapatalk
                Canon EOS 6D + Canon EF 24-105 F4L, Canon EF 50mm 1.8, Tamron SP AF 2.8 Macro, Speedlight 430EXII
                You don't take a photograph. You make it - Ansel Adams

                Comment


                • #9
                  Re: Laatste

                  Ik kan weinig zeggen over de technische aspecten zoals belichting, maar naar mijn mening een hele mooie reeks.
                  Mvg Philip

                  Comment

                  Working...
                  X