Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maan boven Dead Vlei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Maan boven Dead Vlei


    Een laatste van Dead Vlei (beloofd), maar deze wou ik hier ook toch nog eens posten.
    Was 1 van de eerste foto's die ik er nam, en de lucht was dus nog redelijk donker.

    De laatste vlog van Thomas Heaton gaat ook over Dead Vlei, en hij beschrijft exact hetzelde gevoel dat ik had. Hoe breng je orde in de chaos van al die bomen.
    Landscape photography isn't all about shooting with wide angle lenses. I'm in Deadvlei in Namibia and in this video I photograph 2 landscapes and both with a...




    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Maan boven Dead Vlei

    Pracht foto wederom van daar..
    Mooi ook nog dat laatste licht op de duinen.

    Thomas Heaton is trouwens wel mijn meest favoriete youtuber van dit moment, zijn manier van presenteren is echt heel leuk..En vooral de inspiratie die ik opdoe van hem..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Maan boven Dead Vlei

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Pracht foto wederom van daar..
      Mooi ook nog dat laatste licht op de duinen.

      Thomas Heaton is trouwens wel mijn meest favoriete youtuber van dit moment, zijn manier van presenteren is echt heel leuk..En vooral de inspiratie die ik opdoe van hem..
      Merci Jos.

      Thomas Heaton is ook een favoriet kanaal van mij.
      Ook goed: Simon Baxter & Ben Horne.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Maan boven Dead Vlei

        Prachtige foto , ik volg Thomas Heaton ook en leuke vids

        Comment


        • #5
          Re: Maan boven Dead Vlei

          Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
          Merci Jos.

          Thomas Heaton is ook een favoriet kanaal van mij.
          Ook goed: Simon Baxter & Ben Horne.
          Inderdaad, ken ze beiden.
          Als we toch bezig zijn..Nigel Danson

          Ben behoorlijk fan van vooral de jongens uit de UK, nadeel is dat ik er af en toe jaloers van word betreft al de verschillende soorten landschappen je daar hebt.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Maan boven Dead Vlei

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Inderdaad, ken ze beiden.
            Als we toch bezig zijn..Nigel Danson

            Ben behoorlijk fan van vooral de jongens uit de UK, nadeel is dat ik er af en toe jaloers van word betreft al de verschillende soorten landschappen je daar hebt.
            Die was ik idd nog vergeten. Net nog een episode van Nigel bekeken ;-)
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Maan boven Dead Vlei

              Sorry maar ik zie toch een lichte helderheid verschijnen naast de stammen richting zand. Wel een prachtig landschap en knap van opname dat een dor verhaal weet te vertellen.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Maan boven Dead Vlei

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Sorry maar ik zie toch een lichte helderheid verschijnen naast de stammen richting zand.
                Raar. Daar is nochtans niet aan gesleuteld. Enige wat ik hier gedaan heb is de voorgrond een beetje opgelicht en wat verscherping.
                Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                Website - 500px - Instagram

                Comment


                • #9
                  Re: Maan boven Dead Vlei

                  Knappe foto !! Ivm die lichtheid die Raymond beschrijft ... ik zie die ook wel bij de rechtopstaande stammen, maar héél discreet - misschien gewoon een klein beetje teveel verscherpt.
                  Mvg Philip

                  Comment

                  Working...
                  X