Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterprik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Showcase] Winterprik

    Last edited by Laurens; 22 december 2017, 20:25.

  • #2
    Re: Winterprik

    Lastige foto; ik zie de humor, maar aan de andere kant vind ik hem ook een beetje onsmakelijk.
    Ik moet nog eten straks...

    Apart, dat zeer zeker!

    Groet,
    Ruud

    Comment


    • #3
      Re: Winterprik

      leuke foto en idee. technisch kan het beter, carry on .... en let niet op de puriteinen
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: Winterprik

        Grappig - proficiat met je HOF
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Winterprik

          Proficiat ! Absoluut verdient ! Creatief en gedurfd, je ziet het zo weinig de laatste tijd !

          DD.

          Comment


          • #6
            Re: Winterprik

            Hartelijk gefeliciteerd met je HoF .... prettige feestdagen :-)
            Vriendelijke groet, laGrange
            http://lagrange.1x.com
            "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

            Comment


            • #7
              Re: Winterprik

              Bedankt voor de reacties.

              Ik was onlangs in het SMAK museum in Gent een fototentoonstelling aan het bezichtigen. Ik was zodanig gedegouteerd door 90% van de foto's dat ik mijn mening vooraan aan de balie kenbaar maakte aan de man van dienst. Ik heb het tentoongestelde werk ronduit "sh*t" genoemd. De man wist niet waar hij het had, zijn mond viel open en vervolgens werd hij lijkbleek. "Wat zegt U mijnheer?" repliceerde hij. Ik herhaalde nogmaals wat ik ervan dacht, draaide mij om en vertrok.
              Ik dacht dat mijn gedacht evenveel waard was als het zijne, en daarom had ik het ook gezegd.

              Tegenwoordig is het "verhaal" blijkbaar veel belangrijker dan het uiteindelijke kunstwerk, en daarom kan iedereen 'met een goed verhaal' er zomaar wat op losk*kken lijkt het".

              De foto waar jullie naar kijken is ook niet echt een foto, het bloed is niet echt bloed, de tampons lagen ook niet op exact dezelfde wijze in het glas als waarop jullie deze nu zien. Waar jullie naar kijken is eigenlijk een handgeschilderd schilderij van mij. En toch is het een foto...van dat schilderij. Het staat ook niet in den HOF, maar gewoon op zolder.

              Maar ééns wordt het verhaal duidelijk, en is het misschien ook in het SMAK te bezichtigen....komt daar dan een échte fotoliefhebber zijn beklag doen aan de balie...en wordt de cirkel rond.

              Comment


              • #8
                Re: Winterprik

                Dikke proficiat met je HOF.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Winterprik

                  Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                  Bedankt voor de reacties.

                  De foto waar jullie naar kijken is ook niet echt een foto, het bloed is niet echt bloed, de tampons lagen ook niet op exact dezelfde wijze in het glas als waarop jullie deze nu zien. Waar jullie naar kijken is eigenlijk een handgeschilderd schilderij van mij. En toch is het een foto...van dat schilderij. Het staat ook niet in den HOF, maar gewoon op zolder.

                  Maar ééns wordt het verhaal duidelijk, en is het misschien ook in het SMAK te bezichtigen....komt daar dan een échte fotoliefhebber zijn beklag doen aan de balie...en wordt de cirkel rond.
                  Beste Maniac,


                  Niets is zeker. Alhoewel het er toch wel erg op lijkt dat u zwaar beïnvloed bent door een zekere stroming genaamd surrealisme.
                  Vanuit dit oogpunt lijkt het me dan ook beter dat u de komende dagen afziet van uw dagelijkse visites aan de Margritte-tentoonstellingen in Brussel en Oostende...

                  Ook lijkt me de titel obsessie (OB-sessie! ) beter gepast voor het door u gepresenteerd kunstwerkje, waarvan het rood natuurlijk wel gewoon echt bloed is dat ontstaan is door het gevecht dat aan de balie is ontstaan van het door u bezochte museum.

                  Als arts zou ik daarbij natuurlijk vast kunnen stellen dat u eigenlijk ook helemaal geen Maniak bent of Gek, maar gewoon een VLIEGTUIG.
                  Maar ja, ik ben natuurlijk helemaal geen arts, waardoor ik u ook slechts enkel en alleen kan vragen om niet van het dak af te springen en wel gewoon meer mooie foto's zoals deze te maken...

                  Van één ding ben ik echter heilig overtuigd en dat is dat ik uw beeld WEL liever tegenkom in het SMAK dan op de desert-kaart van mijn favoriete restaurant!

                  Groet en uw winterdipje gaat vast vanzelf weer over,
                  Ruud
                  Last edited by Yes sir; 28 december 2017, 18:23.

                  Comment

                  Working...
                  X