Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verkeersregelaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] verkeersregelaar

    Deze Jan van Gent met gespreide vleugels lijkt wel het verkeer te regelen op deze drukke plaats. Best indrukwekkend als je weet dat deze vogels een vleugelspanwijdte hebben van 170-180 cm.
    Dit is reeds een goede crop uit een groter beeld maar de de vogels zitten er met zoveel en zo dicht op elkaar dat ik eigenlijk niet goed wist waar uitsnijden. Misschien nog meer uitsnijden of niet?

    DSC_6750 by Raf Strobbe, on Flickr

    Best bekijken op groter formaat door te klikken op de foto.

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: verkeersregelaar

    Leuke foto. Mooi belicht.
    http://jonggolde.nl

    Comment


    • #3
      Re: verkeersregelaar

      voor scherm kan je inderdaad nog meer afsnijden, namelijk bovenaan tot net boven de snavels boven, links tot net voor het begin van de staart van de pikker op de steen en dan dezelfde verhouding behouden zodat er rechts ook nog een stukje afvalt
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: verkeersregelaar

        Bedankt voor de reacties Lazy Charles en jonggolde.

        Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
        voor scherm kan je inderdaad nog meer afsnijden, namelijk bovenaan tot net boven de snavels boven, links tot net voor het begin van de staart van de pikker op de steen en dan dezelfde verhouding behouden zodat er rechts ook nog een stukje afvalt
        Ik had eerst een nog grotere crop gemaakt want ik wilde eigenlijk dat ouderpaar met gekruiste bekken en dat jong ertussen in detail hebben, maar ze staan daar allemaal zo dicht op elkaar met duizenden dat er altijd wel enkele in de weg zitten voor een goede crop. En die met zijn gespreide vleugels ervoor vond ik er ook wel bij passen. Maar dan moet je er terug nog wat meer tonen enz.
        Een andere titel had ook kunnen zijn: "komaan jongens hier valt niets te zien ..."
        grts,
        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: verkeersregelaar

          Knappe foto van deze mooie groep Jan van Genten.
          Al een geluk dat een foto niet de ammoniak geur verspreid.


          Johan

          Comment


          • #6
            Re: verkeersregelaar

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
            Knappe foto van deze mooie groep Jan van Genten.
            Al een geluk dat een foto niet de ammoniak geur verspreid.


            Johan
            Ik heb daar echt weinig of geen last van gehad en ik heb daar toch enkele uurtjes doorgebracht met die 24.000 Jan van Genten + nog enkele duizenden andere vogels. Misschien komt dat omdat het op de rand van de kliffen aan de oceaan is met steeds strakke wind?
            grts,
            Raf.

            Comment


            • #7
              Re: verkeersregelaar

              Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
              Ik heb daar echt weinig of geen last van gehad en ik heb daar toch enkele uurtjes doorgebracht met die 24.000 Jan van Genten + nog enkele duizenden andere vogels. Misschien komt dat omdat het op de rand van de kliffen aan de oceaan is met steeds strakke wind?
              grts,
              Raf.
              Op Helgoland is dat erg.
              Toch ook wel harde wind.


              Johan

              Comment

              Working...
              X