Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Westkapelle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Westkapelle

    een moeilijke, veel tegenlicht.

  • #2
    Re: Westkapelle

    Ik zie daar niks moeilijk aan Prima lichtsfeer en goed van compo.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Westkapelle

      Het lijkt niet moeilijk als ik jouw foto zie. In mijn ogen heel erg geslaagd. Eén van m'n favoriete vuurtorens en hier komt ie mooi tot z'n recht.
      https://sweet-flight.com/
      Come fly with me
      Vriendelijke groeten, Inge

      Comment


      • #4
        Re: Westkapelle

        Ik zou persoonlijk de vuurtoren iets minder opgehelderd hebben, maar het is inderdaad wel een mooie opname.

        Comment


        • #5
          Re: Westkapelle

          Vind het rondom de vuurtoren toch wel allemaal te duidelijk wat te veel opgelicht...Ervan uitgaande dat je hier meerdere opnames hebt gebruikt zou dit wel beter moeten kunnen denk ik.
          Maar buiten dat zeker mooi, knappe compo met de vuurtoren op een sterke plaats, en ook het lijnenspel wat diepte geeft..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Westkapelle

            Strakke compo. En de kleuren zijn ook heel mooi... maar volgens mij toch ook een kandidaat om in B&W om te zetten.

            Alleen idd de halo rond de toren stoort een beetje.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Westkapelle

              Heb daar ook al enkele keren gestaan maar nog niet zo mooi kunnen vastleggen.
              Groetjes, Herman.
              Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

              Comment

              Working...
              X