Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

O-Friesetoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] O-Friesetoren

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: O-Friesetoren

    Als toren heel interessant maar als foto van een interessante toren is er m.i. (te) veel mis, zodat ik niet meer goed naar de toren kan kijken. Maar er is toch ook nog een lichtpuntje: mooi licht., dat wel
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: O-Friesetoren

      De kleurcombinatie vind ik prachtig maar wat zijn die vlekken rechtsboven de toren?

      Comment


      • #4
        Re: O-Friesetoren

        Enige duiding van de auteur is nodig want ik zie het niet. Voor mij is dit een foto die kapotbewerkt is met artifacts en ghosting als resultaat, van een facade die achterovervalt. Ik mis of zie duidelijk iets niet
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

        Comment


        • #5
          Re: O-Friesetoren

          Het is ieder zijn goed recht deze foto niet goed te vinden, geen probleem, dan moet het in 't vervolg beter. Toren valt niet achterover, bij kikkerperspectief is dit aanzicht normaal, wel dit standpunt bewust vlak ingenomen Die vlekken heb ik over 't hoofd gezien. Bouwwerk is wel serieus in verval. Bedankt voor het reageren en de opmerkingen.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: O-Friesetoren

            De kleurcontrasten tussen het grijze van de lucht en het gebouw vind ik heel mooi...
            Betreft het perspectief, hier is het echt met opzet gedaan denk ik zo voor mij dan ook geen probleem.
            Als het lukt zou ik de grijze lucht nog wel wat proberen te kuisen, mocht die helemaal egaal zijn dan is het helemaal af.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: O-Friesetoren

              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              De kleurcontrasten tussen het grijze van de lucht en het gebouw vind ik heel mooi...
              Betreft het perspectief, hier is het echt met opzet gedaan denk ik zo voor mij dan ook geen probleem.
              Als het lukt zou ik de grijze lucht nog wel wat proberen te kuisen, mocht die helemaal egaal zijn dan is het helemaal af.
              De combinatie met de grijze lucht doet het wel voor mij!

              Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalk
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: O-Friesetoren

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                De kleurcontrasten tussen het grijze van de lucht en het gebouw vind ik heel mooi...
                Betreft het perspectief, hier is het echt met opzet gedaan denk ik zo voor mij dan ook geen probleem.
                Als het lukt zou ik de grijze lucht nog wel wat proberen te kuisen, mocht die helemaal egaal zijn dan is het helemaal af.
                In deze opmerking kan ik me zeker vinden, ligt nog niet in de prullenmand Jos.
                Bommasien, ook dank voor je reactie.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: O-Friesetoren

                  Voor mij ook best gelukt Raymond ; 'k heb nog altijd de instelling: de auteur beslist of baas in eigen buik of weet ik veel.
                  De fotograaf beslist zelf over zijn (haar ) eigen werk ; anders kan je nooit een eigen visie brengen en blijf je een meeloper die foto's maakt voor het oog van anderen en om kijkers te behagen.
                  Goe bezig voor mij Raymond!! regelmatig eens tegen de haren instrijken zie ik wel graag!

                  Groetjes
                  Maurits W

                  Comment

                  Working...
                  X