Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een boom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Een boom

    .




    Bedankt voor het kijken en voor de reacties.


    Met vriendelijke groeten,


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Een boom

    Die grote heeft wel echt veel mooie details...Bakken met sfeer in ieder geval, en pracht kleuren..

    Beetje spijtig wel dat die boom er net niet helemaal opstaat.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Een boom

      Jos heeft alles al gezegd ;-)

      Prachtige kleuren weer. Jammer dat er een klein beetje een rimpel op het water was en de spiegel dus niet perfect.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Een boom

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Die grote heeft wel echt veel mooie details...Bakken met sfeer in ieder geval, en pracht kleuren..

        Beetje spijtig wel dat die boom er net niet helemaal opstaat.
        met het objectief en door de omgeving kreeg ik de boom er onmogelijk helemaal op
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Een boom

          Weer een prachtige foto met veel rust, sfeer en mooie kleuren.
          Groetjes, Herman.
          Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

          Comment


          • #6
            Re: Een boom

            Aangename sfeer hier met die aflopende contrasten naar achter toe door de mist.
            Om eerlijk te zijn vind ik de "hekstructuur" met boompje en riet links interessanter naar kijken dan je onderwerp centraal.
            Ik zou zeker nog eens teruggaan om daar wat andere standpunten te proberen.

            Comment


            • #7
              Re: Een boom

              Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
              Aangename sfeer hier met die aflopende contrasten naar achter toe door de mist.
              Om eerlijk te zijn vind ik de "hekstructuur" met boompje en riet links interessanter naar kijken dan je onderwerp centraal.
              Ik zou zeker nog eens teruggaan om daar wat andere standpunten te proberen.
              Andere standpunt(en) spijtig genoeg onmogelijk, tenminste als ik niet wil verdrinken
              nikon coolpix s9100

              Comment

              Working...
              X