Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ochtendlicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ochtendlicht

    Portret met enkel ochtendlicht door raam...

    Morning light by Mike Maes, on Flickr

    ps: De weergave hier is precies een stuk minder scherp dan het origineel? Op Flickr zelf is dit wel ok...
    Last edited by Flandrach; 16 december 2017, 08:09.
    Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

  • #2
    Re: Ochtendlicht

    scherm genoeg, verkleinen heeft soms wel invloed op de scherpte.
    leuk portret, wel opletten met de houding van haar hoofd. ik heb de indruk dat ze dit wat opheft, hierdoor dr ze haar kin richting haar borst > dubbel kin effect. vaak werkt het flatterender om mensen hun kin of hoofd heel ligt naar voren te brengen.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Ochtendlicht

      Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
      scherm genoeg, verkleinen heeft soms wel invloed op de scherpte.
      leuk portret, wel opletten met de houding van haar hoofd. ik heb de indruk dat ze dit wat opheft, hierdoor dr ze haar kin richting haar borst > dubbel kin effect. vaak werkt het flatterender om mensen hun kin of hoofd heel ligt naar voren te brengen.
      Bedankt voor je reactie!
      Haar hoofd lag bij de eerste shots veel te diep, dus hebben we het zo opgelost door haar hand achter haar hoofd te houden, op zich ook een mooie pose. Misschien net iets te veel naar voren, viel me niet op tijdens de shoot...

      Een opmerking dus waaruit ik kan leren, merci!
      Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

      Comment


      • #4
        Re: Ochtendlicht

        Een mooi normaal portretje met daglicht. Doe zo verder, maar ik ben geen studiofanaat.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment

        Working...
        X