Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bluetooth

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bluetooth

    Camera D850

    Ik heb geen ervaring met Snapbridge.
    In het "setup-menu" kan ik bleutooth niet inschakelen;Ik krijg steeds de melding dat deze optie bij deze instellingen niet kan geselecteerd worden.
    Iemand tips.
    Last edited by Paul_DEer; 15 december 2017, 16:26.

  • #2
    Re: Bleuthoot

    lijkt simpel te doen te zijn.....
    Ontdek hoe je met Nikon Snapbridge in enkele seconden verbazingwekkende beelden kunt delen en je social media kunt verrijken. Altijd verbonden!


    en uiteraard de settings goed hebben staan in het d850

    Comment


    • #3
      Re: Bleuthoot

      Hey Paul, je zal dus eerst Snapbridge op je smartphone of tablet hebben staan. Afhankelijk of je Android of iPhone gebruiker bent zal je eerst verbinding moeten maken via WiFi dan wel NFC (niet beschikbaar bij iOS).
      Er zat in de doos van de D850 een aparte beschrijving hoe Snapridge te gebruiken (zelf geen SB gebruiker).

      Comment


      • #4
        Re: Bleuthoot

        Zoals hier nu al meermaals gezien. Je wil helpen, post een antwoord ten gronde en krijg je geen feedback na 3 dagen.

        Comment


        • #5
          Re: Bleuthoot

          Niet een iedereen is 7x24 bezig met zijn/haar hobby.

          Vaak gebeurt ook dat 1 vraag op meerdere forums wordt gesteld en als dan het juiste antwoord verkregen is men op de forums waar de vraag gesteld is de benodigde feedback te geven...

          Comment


          • #6
            Re: Bleuthoot

            Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
            Niet een iedereen is 7x24 bezig met zijn/haar hobby.

            Vaak gebeurt ook dat 1 vraag op meerdere forums wordt gesteld en als dan het juiste antwoord verkregen is men op de forums waar de vraag gesteld is de benodigde feedback te geven...