Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bluetooth

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bluetooth

    Camera D850

    Ik heb geen ervaring met Snapbridge.
    In het "setup-menu" kan ik bleutooth niet inschakelen;Ik krijg steeds de melding dat deze optie bij deze instellingen niet kan geselecteerd worden.
    Iemand tips.
    Last edited by Paul_DEer; 15 december 2017, 16:26.

  • #2
    Re: Bleuthoot

    lijkt simpel te doen te zijn.....
    Ontdek hoe je met Nikon Snapbridge in enkele seconden verbazingwekkende beelden kunt delen en je social media kunt verrijken. Altijd verbonden!


    en uiteraard de settings goed hebben staan in het d850

    Comment


    • #3
      Re: Bleuthoot

      Hey Paul, je zal dus eerst Snapbridge op je smartphone of tablet hebben staan. Afhankelijk of je Android of iPhone gebruiker bent zal je eerst verbinding moeten maken via WiFi dan wel NFC (niet beschikbaar bij iOS).
      Er zat in de doos van de D850 een aparte beschrijving hoe Snapridge te gebruiken (zelf geen SB gebruiker).

      Comment


      • #4
        Re: Bleuthoot

        Zoals hier nu al meermaals gezien. Je wil helpen, post een antwoord ten gronde en krijg je geen feedback na 3 dagen.

        Comment


        • #5
          Re: Bleuthoot

          Niet een iedereen is 7x24 bezig met zijn/haar hobby.

          Vaak gebeurt ook dat 1 vraag op meerdere forums wordt gesteld en als dan het juiste antwoord verkregen is men op de forums waar de vraag gesteld is de benodigde feedback te geven...

          Comment


          • #6
            Re: Bleuthoot

            Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
            Niet een iedereen is 7x24 bezig met zijn/haar hobby.

            Vaak gebeurt ook dat 1 vraag op meerdere forums wordt gesteld en als dan het juiste antwoord verkregen is men op de forums waar de vraag gesteld is de benodigde feedback te geven...
            Nee, je hebt gelijk, 24/7 hoeft echt niet maar er is elementaire beleefdheid. Elk vult zijn tijd in met hoe hij/zij denkt het te moeten doen maar als je een probleem hebt en er komt geen antwoord dat men iets zal nalezen, proberen, ... op een later tijdstip dan krijg ik het op mijn heupen (en nee, ik ben amper nog op dit forum te vinden, ik woon hier niet )

            Comment


            • #7
              Re: Bleuthoot

              Troost uzelf, ga ervan uit dat anderen er lering uit kunnen trekken...
              Allemaal leuk en aardig, dat Snapbridge, maar ík krijg absoluut geen verbinding tussen m'n D850 en m'n telefoon (android) en I-pad (IOS).
              Snapbridge op telefoon en I-pad blijven maar zoeken naar verbinding.
              Althans, na enkele pogingen nog niet gelukt...
              Misschien deze middag nog eens een poging gaan doen (never give up )

              Comment


              • #8
                Re: Bleuthoot

                Sorry.Maar ik zit inderdaad niet elke dag op dit forum.Thx voor de feedback .!

                Comment


                • #9
                  Re: Bluetooth

                  Ik heb ondertussen op aanraden van een vriend mijn camera instellingen gereset en heb ook snapbridge opnieuw geďnstalleerd.Dit werkt nu wel maar is volgens mij toch geen standaardoplossing!.
                  Bedankt aan ieder die reageerde op mijn vraag.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bleuthoot

                    Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
                    Troost uzelf, ga ervan uit dat anderen er lering uit kunnen trekken...
                    Allemaal leuk en aardig, dat Snapbridge, maar ík krijg absoluut geen verbinding tussen m'n D850 en m'n telefoon (android) en I-pad (IOS).
                    Snapbridge op telefoon en I-pad blijven maar zoeken naar verbinding.
                    Althans, na enkele pogingen nog niet gelukt...
                    Misschien deze middag nog eens een poging gaan doen (never give up )
                    Wat moet je met een wifi verbinding naar je telefoon? Ja hoor ik heb het ook geprobeerd in de veronderstelling deze te gebruiken om een foto en video camera op afstand te bedienen maar als het al werkt zit er met een wifiverbinding een te grote vertraging op zodat je er helemaal niets aan hebt. Overigens zit er in SnapBridge app geen videofunctie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bleuthoot

                      Hoi,
                      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                      Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
                      Troost uzelf, ga ervan uit dat anderen er lering uit kunnen trekken...
                      Allemaal leuk en aardig, dat Snapbridge, maar ík krijg absoluut geen verbinding tussen m'n D850 en m'n telefoon (android) en I-pad (IOS).
                      Snapbridge op telefoon en I-pad blijven maar zoeken naar verbinding.
                      Althans, na enkele pogingen nog niet gelukt...
                      Misschien deze middag nog eens een poging gaan doen (never give up )
                      Wat moet je met een wifi verbinding naar je telefoon?...
                      Wie heeft 't hier over Wifi???
                      Op mijn D750 gebruikte ik Wifi om foto's door te zenden naar m'n I-pad en telefoon, om daarna weer verder te sturen.
                      Op mijn D850 wil ik gewoon Snapbridge bruikbaar hebben.

                      Comment

                      Working...
                      X