Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameratas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cameratas

    Hallo iedereen

    Mijn cameratas is aan vernieuwing toe en ben op zoek naar een grotere tas.
    Momenteel heb ik deze apparaten:
    - Canon EOS 550d
    - Canon EFS 55-250mm
    - Canon EFS 18-55mm
    - Canon EOS 80D
    - Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD G2 Canon
    - Yongnuo YN-685 TTL flitser met ingebouwde TTL ontvanger

    Ik heb al verschillende types van Lowepro bekeken maar ben niet zeker of al deze zaken kunnen opgebergd worden.
    Hebben jullie geode ervaringen met bepaalde cameratassen of als jullie suggesties hebben, altijd welkom

    Groetjes
    Yves

  • #2
    Re: Cameratas

    Belees het grote topic eens?
    Het is vaak toch wel handig om iets te roepen over de typen benamingen van de zakken ipv alleen maar het merk te noemen...
    2 body;s en 3 lensen kan je kwijt in lowepro AW200 - als je verder er niets meer bij propt - of anders alles wat >= aan 350 AW

    Maar ik zal zeggen pak je spullen en ga naar een winkel waar ze diverse showmodellen hebben hangen, dan kan je zelf passen en meten en gelijk het comfort bevoelen / bekijken.

    Comment


    • #3
      Re: Cameratas

      best gewoon alles mee pakken naar een grote winkel als bv konijnenberg en gaan testen. Let niet enkel of alles er in past maar let ook op het gewicht van de rugzak leeg en hoe hij op je rug draagt.
      Mijn grote lowpro vertrex draagt super goed maar weegt leeg al een ton. helemaal vol val ik bijna om.

      Merken die ik tevreden over ben, lange termijn gebruik. thinktank, lowepro en billingham. ik ben niet meteen voorzichtig met mijn tassen en nog nooit eentje stuk gehad. enkel 1 lowepro rit stuk getrokken maar dat was ook mijn eigen schuld door de zak te over vullen en toch proberen dicht te krijgen.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Cameratas

        Ik koop mijn tassen altijd te groot, dan kunnen ze na een aankoop van een nieuwe lens oid ook nog mee.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment

        Working...
        X