Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewakingscamera met HDMI

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bewakingscamera met HDMI

    Ik zoek een HD1080 camera met hdmi uitgang.
    Heeft iemand een idee of dit wel bestaat.
    Geen ip.
    Niet draadloos.
    Geen opname.
    Zonder geheugenkaart.
    Geen bewegindmelder.
    Zonder nachtzicht.
    Gewoon een camera met goed beeld en hdmi.
    Ik heb al heel wat zoekwerk gedaan maar nog geen één gevonden.
    Volgens mij bestaat dit gewoon niet.

  • #2
    Re: Bewakingscamera met HDMI

    C mount, je kan er dus een objectief naar keuze op zetten. KLIK

    Comment


    • #3
      Re: Bewakingscamera met HDMI

      Je hebt ook niet verteld of de camera binnenshuis of buiten wordt opgesteld.

      Comment


      • #4
        Re: Bewakingscamera met HDMI

        Is dit specifiek voor microscoop of kan je ze voor alles gebruiken?
        Dit waren de enige die ik ook gevonden had Demeyereg.

        Comment


        • #5
          Re: Bewakingscamera met HDMI

          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          Je hebt ook niet verteld of de camera binnenshuis of buiten wordt opgesteld.
          Liefst voor buiten Notex.
          Maar zelfs voor binnen kan ik geen vinden.

          Comment


          • #6
            Re: Bewakingscamera met HDMI

            Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
            Is dit specifiek voor microscoop of kan je ze voor alles gebruiken?
            Dit waren de enige die ik ook gevonden had Demeyereg.
            Kan je gelijk welk C mount objectief op schroeven Filip.
            Je kan er natuurlijk ook eentje voor buiten kopen van Sony bv. maar verschiet niet van de prijs.
            PTZ and Remote Cameras from Sony offer stunning 4K pictures and networking options. Find out more.
            Last edited by Guest42; 15 december 2017, 18:31.

            Comment


            • #7
              Re: Bewakingscamera met HDMI

              for more than a decade, Tenveo has been at the forefront of HD 1080P 20X Zoom HDMI USB PTZ Video Conference Camera for Video Conference with superior quality & Reasonable prices. Shop online with confidence for the low price high-tech equipment made in China from us.

              Comment


              • #8
                Re: Bewakingscamera met HDMI

                Dat is ook een oplossing, maar waarschijnlijk aan de dure kant Notex.
                Ik probeer eens te weten te komen of een GoPro livebeelden kan doorsturen.

                Comment


                • #9
                  Re: Bewakingscamera met HDMI

                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bewakingscamera met HDMI

                    Ik gebruik hier al jaren 4 MP Poe IP camera's, superscherp en redelijk goedkoop: waterdicht...maar ja: wel IP en dat wil je niet. De stroom en data gaan via dezelfde ethernetkabel.
                    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bewakingscamera met HDMI

                      Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
                      Ik gebruik hier al jaren 4 MP Poe IP camera's, superscherp en redelijk goedkoop: waterdicht...maar ja: wel IP en dat wil je niet. De stroom en data gaan via dezelfde ethernetkabel.
                      En welke gebruik jij?
                      Lijkt me ook interessant om weten.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bewakingscamera met HDMI

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        En welke gebruik jij?
                        Lijkt me ook interessant om weten.
                        Dahua en een Dahua NVR, zowel voor mijn appartement als mijn chalet in de Ardennen. Ik gebruik meerdere modellen, waarvan sommigen met ingebouwde microfoon en allemaal met IR-functie, zodat je 's nachts kunt kijken wat er gebeurt. De instelmogelijkheden (motion detection, snapshot/email/sms bij bewegingsdetectie van een bepaalde zone gedurende bepaalde periodes, bekijken via web interface, smartphone, tablet etc) zijn zeer uitgebreid en ik weet waarschijnlijk sommige instellingen nog niet na 3 jaar. Met wat handigheid kan je die dingen voor een fractie aankopen van de retailprijzen hier in België.

                        Binnenkort ga ik mijn speakers erop aansluiten, zodat ik via mijn smartphone/tablet kan babbelen met eventuele (ongewenste) bezoekers met die speakers.

                        Qua resolutie zijn ze ook goed: 2688 x 1520 pixels op 20-25 frames/seconde, dus ruim boven 1080P resolutie. Wegschrijven in H.264H of H.265 codec naar je NVR. Bij sommige modellen kan je een microSD kaartje erin steken om op te slaan of als bufferopslag, als de NVR eventjes off line is.

                        Via de motion detection functie kan je bij terugkijken heel snel zien, wanneer er beweging is waar genomen, want je ziet dan gele balkjes op de tijdlijn op de interface van de NVR.
                        Vanwege de POE functie moet je slechts 1 ethernetkabel trekken per camera, dus geen extra stroomconnecties, want de stroom wordt geleverd via diezelfde ethernetkabel (Power over Ethernet: POE).

                        Voila, ik zie niet het nut in va de topic starter om een HDMI camera aan te schaffen, want uiteindelijk moet je die data opslaan op een NAS of NVR en voor zo ver ik het weet, is HDMI vooral bedoeld voor beeld/geluid door te sturen naar een scherm, niet voor zeer voor data overdracht zoals met een ethernetkabel. En NAS en NVR systemen gebruiken geen HDMI als datakabel van camera naar NAS/NVR, enkel om het beeld van die NVR naar een scherm te sturen.
                        Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bewakingscamera met HDMI

                          Hier ook POe IP camera's van het merk Sefica. Wel een professionele installatie met voorlopig nog maar 2 ir-ip homecamera's. De recorder van Sefica hebben wij nadien moeten laten vervangen door een met 4Tb HD om voldoende dagen te kunnen bijhouden. Wij hadden vastgesteld dat na een verlofperiode een aantal dagen al van de HD verdwenen waren. Het systeem werkt zeer goed en naast een speciaal beeldscherm dat normaal steeds aanstaat kan alles nog eens bekeken, herbekeken en opgenomen worden op onze Pc en MBP. Een app is ook geïnstalleerd op iPad en iPhone maar hiermee kan niet opgenomen worden, dus enkel life beelden. Zeer interessant als wij ons in het buitenland bevinden. Wel aangifte gedaan bij de privacycommissie en een bordje opgehangen conform de wet op de privacy gezien er aan de voorgevel ook een camera hangt. Deze moet ook zo afgesteld zijn dat er niet opzettelijk andere eigendommen teveel in het vizier komen.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bewakingscamera met HDMI

                            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            Hier ook POe IP camera's van het merk Sefica. Wel een professionele installatie met voorlopig nog maar 2 ir-ip homecamera's. De recorder van Sefica hebben wij nadien moeten laten vervangen door een met 4Tb HD om voldoende dagen te kunnen bijhouden. Wij hadden vastgesteld dat na een verlofperiode een aantal dagen al van de HD verdwenen waren. Het systeem werkt zeer goed en naast een speciaal beeldscherm dat normaal steeds aanstaat kan alles nog eens bekeken, herbekeken en opgenomen worden op onze Pc en MBP. Een app is ook geïnstalleerd op iPad en iPhone maar hiermee kan niet opgenomen worden, dus enkel life beelden. Zeer interessant als wij ons in het buitenland bevinden. Wel aangifte gedaan bij de privacycommissie en een bordje opgehangen conform de wet op de privacy gezien er aan de voorgevel ook een camera hangt. Deze moet ook zo afgesteld zijn dat er niet opzettelijk andere eigendommen teveel in het vizier komen.
                            Sefica is een rebranded merk van Dahua. Ik heb het leren kennen op het werk, waar ze Sefica gebruiken, maar ik heb het moedermerk genomen, te weten Dahua.
                            Ik begrijp trouwens niet waarom je niet zelf de harde schijf hebt vervangen van je NVR ? Ik heb mijn harde schijf ook zelf vervangen om langere periode op te nemen. Het is net zo eenvoudig als harde schijf van je computer vervangen.
                            Last edited by stefaand; 19 december 2017, 19:43.
                            Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bewakingscamera met HDMI

                              Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
                              Sefica is een rebranded merk van Dahua. Ik heb het leren kennen op het werk, waar ze Sefica gebruiken, maar ik heb het moedermerk genomen, te weten Dahua.
                              Ik begrijp trouwens niet waarom je niet zelf de harde schijf hebt vervangen van je NVR ? Ik heb mijn harde schijf ook zelf vervangen om langere periode op te nemen. Het is net zo eenvoudig als harde schijf van je computer vervangen.
                              Ja, als je daar geen verstand van hebt doe je dat beter niet. De installatie is door een security bedrijf gedaan en ze hebben tegen een kleine opleg de recorder vervangen. Het enige wat ik hieraan zelf heb gedaan is een ethernet kabel van 50m in een flexibele ingegraven tot achteraan onze tuin.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment

                              Working...
                              X