Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cold morning

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Cold morning

    Hier eens een foto van het alombekende vinne , deze genomen op een koude ochtend in het eerste licht.

    mvg xiebu

    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Cold morning

    Compo is erg mooi..;G
    De bewerking ben ik persoonlijk niet zo'n fan van, voor mij is dit wat te zwaar en er over heen.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Cold morning

      Het landschap vind ik mooi maar wat staat dat lelijke duivenkot daar te doen? Een goed voorbeeld hoe zo een misbaksel van bouwsel een mooi landschap kan verknoeien.
      grts,
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: Cold morning

        Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
        Het landschap vind ik mooi maar wat staat dat lelijke duivenkot daar te doen? Een goed voorbeeld hoe zo een misbaksel van bouwsel een mooi landschap kan verknoeien.
        grts,
        Raf.
        Wel mee eens dat deze bouwsels het beeld op de natuur verknoeien maar tegelijkertijd heeft het absoluut iets. De rode boothuisjes in Noorwegen, de witte in Bretagne, donkerbruine in Zweden, zwarte in Portugal et cetera. En hier een visschuurtje in Belgie. Jammer dat de bewerking zo ver is doorgeschoten.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Cold morning

          Hey Domi dit is lang geleden zeg. Welcome back.
          Het is en blijft een mooie plek hè het Vinne. Jou achtertuin. We moeten nog eens afspreken want ik denk dat het nu al bijna 6 jaar geleden is. Mooie plaat trouwens ... en meer kan ook mooi zijn...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Cold morning

            In deze foto vind ik het bouwsel ook echt lelijk in de weg staan. De bewerking is ook mijn ding niet, ik hou niet van de kunstmatige blauw-paarse schijn in deze bewerkingen.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment

            Working...
            X