Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

( Colorfull Encounters )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] ( Colorfull Encounters )

    *



    .

  • #2
    Re: ( Colorfull Encounters )

    kleurrijk. zijn haar ogen van nature zo? op mijn scherm lijkt het net iets te bijgewerkt. naar mijn persoonlijke smaak zou ik het net iets minder doen.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: ( Colorfull Encounters )

      kleurrijk. zijn haar ogen van nature zo? op mijn scherm lijkt het net iets te bijgewerkt. naar mijn persoonlijke smaak zou ik het net iets minder doen.
      Bedankt voor je reactie unalom

      Deze foto komt eigenlijk voor 95 % zo uit mijn camera, ik heb hier geen bewerkingen gedaan aan haar ogen. (uiteraard wel een vierkante crop,
      wat contrast en wat scherpte toegevoegd, maar dit alles zeer miniem.
      Als het in het echt kan, ga ik me niet bezig houden met bewerkingen in PS.

      Nu weet ik ook niet of je reeds veel ervaring hebt met het werken met modellen van Tashkent ? ... dit is waar ze geboren is
      Ze leefde ook in Alma-Ata, ... ze komt dus uit Kazachstan.

      En die heel speciale ogen heeft ze ook in het echt; Dit soort ogen kom je overal tegen op de door de "Silk Road" doorkruiste landen.

      Toen ik begin jaren 70 foto's nam van vrouwen in Perzië ( Iran, Afghanistan) kwam ik ook reeds zo een heel gekleurde ogen tegen !

      Ik ben met dit model een week op (shoot) vakantie geweest in het zuiden van Frankrijk, en ik bevestig voor
      100% dat ze ogen heeft die naargelang het tijdstip van de dag en het invallend licht van kleur veranderen.
      Ik gebruik hier een heel grote Sunbounce om haar te belichten, er komt dus ook een pak licht in haar oogjes !

      Alle omliggende mannen werden er gewoon zot van

      Geniet nog ten volle van haar charme !

      D.

      Comment


      • #4
        Re: ( Colorfull Encounters )

        Mooi. Doet deugd om zo'n zomers portret tegen te komen in deze donkere, natte dagen.

        Comment


        • #5
          Re: ( Colorfull Encounters )

          Kan ik nu ook eens bevestigen ik ben nog iedere dag zot van Lieve haar ogen
          Dat was effe of topic noemt dat zekers ...
          De uitleg doe Daniel geeft geloof ik voor de volle 100% en is een correcte plaat foto etc
          Geef ik nog even mee dat ogen en voeten het meest belangrijke zijn maar de voeten staan er niet op bij dit portet 😉😂

          Comment


          • #6
            Re: ( Colorfull Encounters )

            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Bedankt voor je reactie unalom

            Deze foto komt eigenlijk voor 95 % zo uit mijn camera, ik heb hier geen bewerkingen gedaan aan haar ogen. (uiteraard wel een vierkante crop,
            wat contrast en wat scherpte toegevoegd, maar dit alles zeer miniem.
            Als het in het echt kan, ga ik me niet bezig houden met bewerkingen in PS.

            Nu weet ik ook niet of je reeds veel ervaring hebt met het werken met modellen van Tashkent ? ... dit is waar ze geboren is
            Ze leefde ook in Alma-Ata, ... ze komt dus uit Kazachstan.

            En die heel speciale ogen heeft ze ook in het echt; Dit soort ogen kom je overal tegen op de door de "Silk Road" doorkruiste landen.

            Toen ik begin jaren 70 foto's nam van vrouwen in Perzië ( Iran, Afghanistan) kwam ik ook reeds zo een heel gekleurde ogen tegen !

            Ik ben met dit model een week op (shoot) vakantie geweest in het zuiden van Frankrijk, en ik bevestig voor
            100% dat ze ogen heeft die naargelang het tijdstip van de dag en het invallend licht van kleur veranderen.
            Ik gebruik hier een heel grote Sunbounce om haar te belichten, er komt dus ook een pak licht in haar oogjes !

            Alle omliggende mannen werden er gewoon zot van

            Geniet nog ten volle van haar charme !

            D.
            damm die ogen dan. mss toch eens een reiske gaan boeken in die richting. zo'n ogen vragen om op groot formaat geprint te worden.
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: ( Colorfull Encounters )

              Heel grote bounce die domineert ben ik nooit een fan van geweest
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: ( Colorfull Encounters )

                Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                Bedankt voor je reactie unalom :

                Alle omliggende mannen werden er gewoon zot van

                D.
                + 1 ( moesten ze verbieden ! )

                Comment


                • #9
                  Re: ( Colorfull Encounters )

                  Een topper (weeral)
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                  Comment

                  Working...
                  X