Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met dit weer, condens in mijn lens, maar foto toch nog gelukt? Of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Met dit weer, condens in mijn lens, maar foto toch nog gelukt? Of niet?


    Condens in mijn lens
    by Mar Van Esbroeck, on Flickr

    Condens in mijn lens met dit weer, maar foto toch noch gelukt of niet?

  • #2
    Re: Met dit weer, condens in mijn lens, maar foto toch nog gelukt? Of niet?

    Wat mij betreft wel hoor, vind dit een zalig beeld!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Met dit weer, condens in mijn lens, maar foto toch nog gelukt? Of niet?

      Condens in je lens?...Dat klink niet echt heel goed.
      Maar het heeft je foto in ieder geval niet heel veel beïnvloed..Mooi winters beeld met knappe compo..

      Sneeuw lijkt me ietwat groenig te zijn.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Met dit weer, condens in mijn lens, maar foto toch nog gelukt? Of niet?

        Ik zie ook geen vlekken door die condens veroorzaakt hoor. Goed gelukte foto.
        Wel wat purperen randjes rond die bomen links. Komt dat door de bewerking?
        grts,
        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: Met dit weer, condens in mijn lens, maar foto toch nog gelukt? Of niet?

          Wat ik vooral mooi vind aan deze foto is het warme aan de linkerkant van de foto en het koude blauw aan de rechterkant.
          Dat purperen randje is inderdaad spijtig, maar dat moet toch vlot weg te werken zijn denk ik.

          Groeten
          Geert

          Comment


          • #6
            Re: Met dit weer, condens in mijn lens, maar foto toch nog gelukt? Of niet?

            Toch nog gelukt, zou ik denken. Bijna sprookjesachtig. Het paars langs de stammen kan in RAW weggewerkt worden door "chromatische aberratie" aan te vinken.

            Comment


            • #7
              Re: Met dit weer, condens in mijn lens, maar foto toch nog gelukt? Of niet?

              Dit zijn zo van die HDR toepassingen die ik in samenwerking met de natuur zelden gelukt, speciaal of mooi vind.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Met dit weer, condens in mijn lens, maar foto toch nog gelukt? Of niet?

                Vind de foto ook veel te druk eigenlijk. Er zijn nu 2 aandachtspunten die een beetje vechten hier.
                Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                Website - 500px - Instagram

                Comment

                Working...
                X