Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotostacking met focusrail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotostacking met focusrail


    foto bestaat uit 3 opname's ,gemaakt met behulp van focusrail (made in China) en samengevoegd in PSCC tot 1 beeld.
    opname's zijn gemaakt met DMC FZ200 voorzien met voorzetlens DCR 250.
    foto is verkleint van 4000 naar 1080 aan de langste zijde.(veertje is 20mm lang).
    voor de bewerking Google maar eens " fotostacking met photoshop " of op youtube.
    photoshop maakt laagmaskers aan.
    Last edited by dacale; 12 december 2017, 20:04. Reden: 5000 naar 4000 pix en uitleg.
    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

  • #2
    Re: fotostacking met focusrail

    Leuk! Ik heb het oom even met PSCC geprobeerd. Gaat op zich goed (inderdaad) ik moet alleen fatsoenlijke rail zien te vinden.

    Comment


    • #3
      Re: fotostacking met focusrail

      Oorspronkelijk geplaatst door Genster Bekijk bericht
      Leuk! Ik heb het oom even met PSCC geprobeerd. Gaat op zich goed (inderdaad) ik moet alleen fatsoenlijke rail zien te vinden.
      kijk eens bij aliexpress 24 euro , wel lang wachten , komt van china . nu heb ik mijn fz1000 er op staan (800gr) en de rail doorstaat de test.(rail is van aluminium)

      foto is gemaakt uit 3 beelden in manuele focus , van voor scherp , midden scherp , achter scherp (f5) dmcfz200.
      Last edited by dacale; 22 december 2017, 16:57.
      Groeten Leon
      http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
      Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

      Comment


      • #4
        Re: fotostacking met focusrail

        Oorspronkelijk geplaatst door dacale Bekijk bericht
        kijk eens bij aliexpress 24 euro , wel lang wachten , komt van china . nu heb ik mijn fz1000 er op staan (800gr) en de rail doorstaat de test.(rail is van aluminium)

        foto is gemaakt uit 3 beelden in manuele focus , van voor scherp , midden scherp , achter scherp (f5) dmcfz200.
        Thanks!


        Verstuurd vanaf mijn P00C met Tapatalk

        Comment

        Working...
        X