Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fish River Canyon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Fish River Canyon


    Fish River Canyon, Namibie, tijdens zonsondergang.
    Bijna even indrukwekkend als de Grand Canyon, met 1 belangrijk verschil: Hier sta je helemaal alleen.
    De kleurenpracht tijdens de zonsondergang is eigenlijk onmogelijk te fotograferen (toch met mijn kennis).
    Ook wel een avontuur om na de zonsondergang nog een uur terug te moeten rijden naar onze lodge, in het pikke donker, over zand/rots wegen, met overstekend wild.




    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Fish River Canyon

    Imposant landschap laat je hier zien, heel mooi hoor en de kleuren aldaar zijn echt heel knap
    En net daarom zou ik de kleuren nog wat opfrissen zodat ze er nog beter uitkomen
    Maar in ieder geval nu ook al een schitterend plaatje

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Fish River Canyon

      Lijkt me schitterend om daar te staan en te fotograferen. Prachtig en imposant, al raak ik een beetje verloren. (maar dat kan bijna niet anders)
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Fish River Canyon

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        ....Prachtig en imposant, al raak ik een beetje verloren. (maar dat kan bijna niet anders)
        Inderdaad moeilijk te vermijden met zulk uitgestrekte landschappen.
        Wou graag een persoon op de donkere rots rechts vooraan, maar m'n vrouw zag het niet zitten om daar op de rand te gaan staan
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Fish River Canyon

          Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
          Inderdaad moeilijk te vermijden met zulk uitgestrekte landschappen.
          Wou graag een persoon op de donkere rots rechts vooraan, maar m'n vrouw zag het niet zitten om daar op de rand te gaan staan
          De vrouw het knopske in moeten laten drukken en jij op de rots..
          Maar pracht foto van dit imposante landschap, zoals al aangehaald de kleuren zijn hier echt heel mooi..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Fish River Canyon

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            De vrouw het knopske in moeten laten drukken en jij op de rots..
            LOL... exact dat had ik gedaan aan de rand van Detifoss.... nu niet aan gedacht.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment

            Working...
            X