Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

    Dag iedereen, ik zit met het volgende probleem: Ik zou graag een Huawei P10 lite kopen maar ik weet niet of die compatibel is met de bluetooth systeem van mijn Opel Mokka X. Ik ben al bij verschillende winkels geweest en het is altijd hetzelfde verhaal. Eerst kopen, dan mag de doos open, dan proberen en als het niet werkt grote pech. Dus ik zou graag eens een proberen te verbinden met mijn radio. Het duurt maximaal 5 minuten en ik ben klaar.
    Waarom deze oproep. Een jaar geleden heb ik een nieuwe auto gekocht en een nieuwe smartphone. Wat blijk: de bluetooth verbinding heef plaats maar de telefoon systeem blijken niet compatibel. Ik heb pas en lijst opgevraagd bij Opel en ik krijg een bestand met smartphones van de vorige generatie.
    Al vast bedankt.
    gromersch.jacques@skynet.be

  • #2
    Re: Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

    Wat bedoel je met de telefoonsystemen die niet compatibel zijn?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

      Bij een smartphone verbinding met een autoradio is er eerst een bluetooth verbinding en dan komt het geluid oproep en contacten in opmerking voor de handsfree mogelijk te maken. Bij mijn systeem werk die niet. Mijn smartphone werk met andere auto’s (Ford, Toyota). Anderen smartphone doen het goed bij mijn Opel.

      Comment


      • #4
        Re: Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

        Huawei, dat zijn eigen versie van Android gebruikt, heeft een "ingebouwde" bug in zijn software die niet samenwerkt met Android Auto. Aan een oplossing wordt gewerkt.
        Maar van Bleutooth en Huawei heb ik nog niks gehoord/gelezen. Zou dus best kunnen dat ook hier een probleem zit (wat me niet zou verbazen)
        Is het dan toch niet beter om een smartphone te kopen die zeker werkt met je Opel?

        Oorspronkelijk geplaatst door james21 Bekijk bericht
        Bij een smartphone verbinding met een autoradio is er eerst een bluetooth verbinding en dan komt het geluid oproep en contacten in opmerking voor de handsfree mogelijk te maken. Bij mijn systeem werk die niet. Mijn smartphone werk met andere auto’s (Ford, Toyota). Anderen smartphone doen het goed bij mijn Opel.

        Comment


        • #5
          Ik heb met mijn Huawei Mate 9 nooit enig probleem gehad.... soms moet de BT software van de wagen ook geüpdate worden.....
          Last edited by Franciskine; 10 december 2017, 18:29.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

            Ik had ook problemen met Android Auto. Het is geblokkeerd door Google in België. Heb dit kunnen omzeilen door eerst APTOID (soort google stoor) te instaleren en dan via die Android Auto downloaden. Werk perfect met mijn Alcatel en Opel. Probeert het a.u.b. en laat iets weten graag.
            De smartphones op de lijst van Opel zijn twee generatie voorbij van 4GB (de zelfde lijst voor de nieuwe CROSLAND).

            Comment


            • #7
              Re: Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

              Bij Opel weten zij van niets over update. Wel bij Ford en bij Audi. Zal dan een nieuwe auto moeten kopen.

              Comment


              • #8
                Re: Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

                Vanwaar ben je? Ik heb een p10 lite en bij onze adam werkt ze gewoon goed.
                Life through a lens..

                Comment


                • #9
                  Re: Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

                  Omgeving Tongeren.
                  Last edited by james21; 13 december 2017, 16:15.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Ik heb met mijn Huawei Mate 9 nooit enig probleem gehad.... soms moet de BT software van de wagen ook geüpdate worden.....
                    Trouwe lezers van Chit-Chat weten hoe ik Bluetooth noem hé
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iemand met een Huawei P10 Lite in Limburg?

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Trouwe lezers van Chit-Chat weten hoe ik Bluetooth noem hé
                      Ja lap ... hij is wakker.
                      Maar dat weten de trouwe lezers ook.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment

                      Working...
                      X