Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een portretje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een portretje

    Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

  • #2
    Re: Nog een portretje

    Niet slecht. Raam in de achtergrond trekt nogal veel aandacht.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Nog een portretje

      Mooi maar zou een flink stuk van de onderkant afhalen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Nog een portretje

        Ook niet slecht, alleen valt het mij op dat de witbalans totaal anders is dan je andere portret op deze locatie. De vorige is groener van kleur, deze veel blauwer. Als je de foto's in en reeks plaatst kun je beter dezelfde witbalans gebruiken.

        Comment


        • #5
          Re: Nog een portretje

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Ook niet slecht, alleen valt het mij op dat de witbalans totaal anders is dan je andere portret op deze locatie. De vorige is groener van kleur, deze veel blauwer. Als je de foto's in en reeks plaatst kun je beter dezelfde witbalans gebruiken.
          Ik snap je opmerking, maar eigenlijk moeten de 2 foto's apart gezien worden, m'n dochter en stiefdochter hadden dringend nieuwe foto's nodig voor hun social media (haha die tieners hé), dus heb ik van beide een tiental foto's getrokken in de tuin. De foto hierboven was echter ook 2 a 3 uur later en de duisternis sloeg al in.

          Bij het ander portret ben ik net iets te snel geweest met hier te posten, had zelf al door dat het niet de sterkste was uit het reeksje. De pose was helemaal niet goed, ze toont te breed, maar ja ze vond net die foto heel goed... het valt me vaak op dat tieners soms een heel andere visie hebben
          Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

          Comment

          Working...
          X