Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portretje



    EDIT
    Misschien is deze beter?

    Last edited by Flandrach; 11 december 2017, 19:53.
    Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

  • #2
    Re: Portretje

    Jammer dat de handen er niet helemaal op staan...

    Erik
    "De gustibus et coloribus non est disputandum"

    Comment


    • #3
      Re: Portretje

      Beetje dof van belichting en geen ideale pose. Door haar handen op haar heupen te houden ziet ze er veel breder uit en meestal is dat niet flatterend. Die lantaarn had ik weg gedaan, ook in de andere foto.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Portretje

        Heerlijk zacht licht. Door haar lichaam zo frontaal te plaatsen met die dikke trui, ziet ze er wat breed uit. Ik had haar bovenlichaam wat laten wegdraaien, zodat ze wat slanker lijkt. Voor de rest een mooi portret.

        Comment


        • #5
          Re: Portretje

          Bedankt voor jullie (terechte) opmerkingen. Ik ben dan ook te snel geweest met deze te posten hier... ik had een 10-tal poses gefotografeerd en vond zelf ook dat ze hier te breed toonde, maar ja... tieners en hun eigen willetje ze vond deze de beste...

          Ik post hier straks een andere uit dezelfde reeks, die misschien sterker is dan deze.
          Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

          Comment

          Working...
          X