Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den Albert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Den Albert

    Het schijnt dat je niet in Nieuwpoort bent geweest als je dit niet gefotografeerd hebt. Bij deze dus...
    En omdat zwart-wit tegenwoordig zo in is, heb ik er ook maar een omzetting bijgezet, al moet ik zeggen dat ik nog niet echt bedreven ben in zwartwit-bewerking.






    Groeten,

    Geert

  • #2
    Re: Den Albert

    Mooie opname,ik geef wel voorkeur aan de kleurversie

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Den Albert

      Voor mij zeker de kleurversie, vanwege de schitterend complimentaire kleuren.
      Mooi moment afgewacht daarvoor. Had vanonder een klein beetje meer ruimte mogen hebben, m.i.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Den Albert

        Kleuren zijn voor mij ook te mooi om naar B&W om te zetten.
        Zeer verzorgde compo ook. Misschien nog een tikje verder naar rechts moeten gaan, zodat het standbeeld (paard) mooier tussen de palen kwam?
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Den Albert

          Bedankt voor de reacties.
          Meer naar rechts ging niet, want dan kwam die felle spot in beeld die op het standbeeld schijnt en dat zou alles verknoeid hebben.
          Meer ruimte onderaan is inderdaad een terechte opmerking maar was ook moeilijk want dan had ik te ver op straat moeten staan met mijn statief en ik heb geen grotere groothoek dan 12mm.
          Groeten,
          Geert

          Comment


          • #6
            Re: Den Albert

            Voor mij zeker ook de kleurversie hier..Erg mooi belicht en ook chique de kleuren..
            Heb dit geloof ik nog nooit eerder gezien, wel erg mooi, lijkt een beetje Romijns is het niet.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Den Albert

              Mooi hoor en voor mij zeker de kleurenversie
              Volgens ik kan lezen aan je uitleg heb je het beste eruit weten te halen

              grts
              Sieg
              Last edited by Sieg; 8 december 2017, 14:12. Reden: typo
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Den Albert

                Vanwege de zware betonblok met belichting in kleur ga ik voor zwartwit, waar alles tot normale proporties wordt teruggebracht in de expressie Ga het hierbij laten want ben 'dwarsligger' zo te zien doch het is mijn oprecht oordeel over deze foto wat hopelijk gewaardeerd wordt.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Den Albert

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Vanwege de zware betonblok met belichting in kleur ga ik voor zwartwit, waar alles tot normale proporties wordt teruggebracht in de expressie Ga het hierbij laten want ben 'dwarsligger' zo te zien doch het is mijn oprecht oordeel over deze foto wat hopelijk gewaardeerd wordt.
                  Je bent geen dwarsligger omdat je je eigen mening geeft hoor. Ik apprecieer deze eerlijke mening bijzonder.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Den Albert

                    zeer goed standpunt ingenomen zodat de hoek van de platte kei precies in de linker hoek van het beeld valt. Perfecte ster! Voor mij lijkt de zwart/witte te grijs, te weinig contrast. Niettegenstaande vind ik de kleurenversie mooier vanwege de warme gele kleuren.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Den Albert

                      Misschien dat ik in de zwart-witversie voor iets meer contrast zou gegaan zijn.

                      Mijn voorkeur gaat in elk geval uit naar de kleurenversie. De kleuren zijn mooi en vooral te waardevol.
                      Origineel standpunt ook om het monument in beeld te brengen (langs de sluizenkant aan de achterkant van het museum vermoed ik) .

                      Mvg.,
                      Smets84.
                      Last edited by Smets84; 10 december 2017, 22:09.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Den Albert

                        Technisch zeer goed afgewerkt, belichting mooi onder controle (Albert zelf schijnt misschien een beetje te hard ). Compotechnisch ook helemaal in orde. Vind de kleurenversie ook de mooiste door het contrast van geel en blauw. . De voorgrond vind ik wel vrij dominant en heb ook geen enkel idee wat het is?
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

                        Comment


                        • #13
                          Re: Den Albert

                          Het standbeeld is inderdaad heel hard. Volgens mij door de spot die erop gericht staat. Ik vermoed dat de voorkant de bovenkant van een bunker is.
                          In ieder geval nogmaals bedankt voor de reacties.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Den Albert

                            Ik vind de kleurversie knap!
                            De bunker in de voorgrond komt wel log over, ik denk dat een standpunt boven op die bunker het geheel kon ten goede komen.
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment

                            Working...
                            X