Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emsdijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Emsdijk

    Ergens in het noorden in Oost-Friesland bij een nevelige dag.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Emsdijk

    Het spiegelbeeld van de hoofdlijnen vind ik echt meesterlijk gezien en vastgelegd, Raymond.
    Door die lijnen en de steeds kleiner wordende schaapjes is er ook een prachtige diepte in de foto.
    Moet ik het nog over de sfeer hebben ?
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Emsdijk

      Mooi mooi dit Raymond..
      De knappe compo is hierboven al besproken, maar ik vind die tegenstelling van de schapen in de voorgrond minstens zo mooi....Knappe hoor..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Emsdijk

        Mooi lijnenspel.

        Comment


        • #5
          Re: Emsdijk

          Mooie opname Raymond waarbij je veel diepte verkregen hebt
          De omzetting is redelijk sober gehouden en versterkt daardoor de sfeer van dat moment

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Emsdijk

            Normaal zie ik BD op een witte achtergrond en dan blijft er van deze foto erg weinig over. Ik lees nu de lovende kritieken en heb de achtergrond maar eens op zwart gezet. Ja, veel beter dus en ik snap nu de kritieken wel.
            Toch blijft er bij mij een gevoel over dat boven de middenlijn de foto stopt. M.i. zou je hier een panorama uitsnede van moeten maken of flink aan de bovenzijde croppen. Tenzij je natuurlijk wilt benadrukken dat de wereld in Ost Friesland stopt
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Emsdijk

              goed gezien van die lijnen. mooi dieptebeeld.

              Comment

              Working...
              X