Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Feu de Saint-Pol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Feu de Saint-Pol


    Feu de Saint-Pol, Duinkerke

  • #2
    Re: Feu de Saint-Pol

    Heel mooi, al naar beneden scrollend om de gehele foto te zien zag ik (uiteraard) de rotsen en de paal als een mooie aanvulling verschijnen. Hoewel minimaal staat de vuurtoren iets naar rechts door de lensvertekening. M.i. bij een foto als deze toch wel belangrijk om deze recht te trekken.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Feu de Saint-Pol

      Fraaie z/w en de sluitertijd maakt de golven mooi vlak en/of lijken op een soort mist.
      Ik kan mijn vinger er niet opleggen, maar in de rotsen en paal zit een bepaalde hardheid, die ik minder mooi vind.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Feu de Saint-Pol

        Knap stukje LongExposure fotografie dit hoor...Mooi dat verstilde effect hier verkregen met de vuurtoren en de stenen die er uit springen..
        Kan ook wel beetje volgen met het harde...Maar is ook kewestie van smaak, bij dit soort foto's hou ik meestal van een meer zachte afwerking.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Feu de Saint-Pol

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Fraaie z/w en de sluitertijd maakt de golven mooi vlak en/of lijken op een soort mist.
          Ik kan mijn vinger er niet opleggen, maar in de rotsen en paal zit een bepaalde hardheid, die ik minder mooi vind.
          Net wat ik er ook van vond, dus ga hierin mee

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Feu de Saint-Pol

            Zoals ik al altijd herhaal "nog nooit een bevroren zee gezien" ook al kan door lange sluitertijden een creatieve en abstracte foto worden gerealiseerd. In de context van 'abstract' kan ik deze heel mooi vinden ook al vind de paal vooraan wat storend in de compo.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X