Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Female assassins creed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Female assassins creed

    D5300


    DSC_0969-4 by lennert trevels, on Flickr

  • #2
    Re: Female assassins creed

    Mooi zacht licht, vind het alleen een beetje raar overkomen omdat dat raam links zo donker is, terwijl het licht toch min of meer uit die richting lijkt te komen. Misschien had je je lichtbron beter aan de buitenzijde van het raam geplaatst? Ook die zwarte doek begrijp ik niet echt goed. Het lijkt een beetje alsof ze in rouw is nu, en ik vermoed dat dit je bedoeling was, gelet die blik van je model ook. Ik kan alleen maar raden op welke planeet ze met haar gedachten zit. Wel mooi.

    Comment


    • #3
      Re: Female assassins creed

      Als ik streng mag zijn, je scherpstelpunt ligt op het verste oog en het moet op het oog het dichtst bij de camera zijn. Ook zie ik precies bewerkingssporen rond het rechteroog. Die bruine lijn rond haar oog, was dat de bedoeling of ben je daar wat slordig geweest met de afwerking? De neuslijn vind ik iets te licht en smelt wat samen met de wang. Ik weet dat het niet makkelijk is hoor en heb respect voor je werk.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Female assassins creed

        Ben het met Evelyn's commentaar eens. Dat van die neus valt het meest op. Voor de rest een toppertje.

        mvg.,
        Alex
        [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

        Comment

        Working...
        X