Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Synchroon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Synchroon

    [IMG]Synchroon by Eddy Meulemans, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Synchroon

    Voor mij een zacht beeld over samen en inspannen. De perfect gelijke beweging van benen, armen en haar en de blikken die naar hetzelfde gericht zijn, het lijken wel weerkerende muzikale thema's.
    Je hebt duidelijk gekozen voor een vierkant formaat, maar hier op mijn scherm zie ik ook een mooie rechthoekige, van net onder de leeuw tot lichtjes boven de hoofden.
    Proficiat alleszins,
    Xavier
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

    Comment


    • #3
      Re: Synchroon

      Mooi opname Eddy, knap synchroon. Zou beter bij 'actie' passen denk ik
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Synchroon

        Ha Comic,

        Fraaie foto; je dochters of ben je fan van deze sporters?
        Mooie onscherpte versus ruis en waarschijnlijk de juiste keuze om dit in zw/w te tonen.

        Wat ik misschien nog het meest frappante aan dit beeld vind is dat de jongedame rechts een soort wandelstok lijkt te hebben.
        Ik denk dat je die niet zo bedoelt hebt en zou je misschien een beetje weg kunnen proberen te drukken in je nabewerking?

        Groet en succes,
        Ruud

        Comment


        • #5
          Re: Synchroon

          Wandelstok is een paaltje waarmee de omloop afgezet is. Is een beetje ongelukkig samen gevallen met haar hand. Nee geen dochters. Wel fan van de sport en het was in de buurt, vandaar. Bedankt voor de comments, ook de anderen!

          Comment


          • #6
            Re: Synchroon

            De wandelstok zoals men het noemt snap ik niet goed..??
            Is een actie opname waar je dit soort van toeval niet kan vermijden.
            Het B&W is mss wat grijs maar laten we dit als mist zien gezien de weersomstandigheden

            Comment

            Working...
            X