Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trio for running

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Trio for running

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Trio for running

    Ha G.R.,

    Onderstaande bedoel ik opbouwend, maar met deze afbeelding heb ik als uiting van 'fotografie' iets te weinig.
    Het doet me denken -en blijft dat doen- teveel aan beeldbewerking an sich denken en is voor mij daardoor teveel een beeldbewerkingstrucje, waar de fotografie teveel naar de achtergrond is verwezen.
    Not my cup of tea.

    ...en daarom drink jij bier natuurlijk.
    Sorry, maar wel proost!
    Op je volgende!

    Groet,
    Ruud

    Comment


    • #3
      Re: Trio for running

      Wijkt idd af van de klassieke en licht bewerkte foto. Doch met de foto als uitgangspunt, kunstig aangepakt.

      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalk
      Last edited by bommasien; 6 december 2017, 09:37.
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Trio for running

        Past voor mij perfect in "abstract". Ik vind dit knap gedaan !
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Trio for running

          Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk bericht
          Ha G.R.,

          Onderstaande bedoel ik opbouwend, maar met deze afbeelding heb ik als uiting van 'fotografie' iets te weinig.
          Het doet me denken -en blijft dat doen- teveel aan beeldbewerking an sich denken en is voor mij daardoor teveel een beeldbewerkingstrucje, waar de fotografie teveel naar de achtergrond is verwezen.
          Not my cup of tea.

          ...en daarom drink jij bier natuurlijk.
          Sorry, maar wel proost!
          Op je volgende!

          Groet,
          Ruud
          Yes sir, we leven in een democratie, we hebben een mening die we mogen uiten en jij bent bereidt dit te doen op dit forum in deze categorie waarvoor dank maar geen 'santé' met bier want daar ben ik allang mee gestopt.
          In de beeldende kunst heb je verschillende stromingen en genre's waar ik steeds met belangstelling naar kijk (geen ooglappen), heb die cursus destijds ook doorlopen. Je ziet hier drie silhouetten van sporters die lopen, daar heb ik rond gewerkt en door de cirkels die actie op een abstracte manier geaccentueerd. Dit beeld komt uit de fotografie, daar is niets mis mee en moet dus kunnen ! Schol en de volgende is op komst.
          @ Bommasien en Philip, oprechte dank voor jullie commentaar.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Trio for running

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Yes sir, we leven in een democratie, we hebben een mening die we mogen uiten en jij bent bereidt dit te doen op dit forum in deze categorie waarvoor dank maar geen 'santé' met bier want daar ben ik allang mee gestopt.
            In de beeldende kunst heb je verschillende stromingen en genre's waar ik steeds met belangstelling naar kijk (geen ooglappen), heb die cursus destijds ook doorlopen. Je ziet hier drie silhouetten van sporters die lopen, daar heb ik rond gewerkt en door de cirkels die actie op een abstracte manier geaccentueerd. Dit beeld komt uit de fotografie, daar is niets mis mee en moet dus kunnen ! Schol en de volgende is op komst.
            @ Bommasien en Philip, oprechte dank voor jullie commentaar.
            Dank voor de uitleg, maakt het beeld voor mij veel interessanter. Een soort Anamorfose dus
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Trio for running

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Yes sir, we leven in een democratie, we hebben een mening die we mogen uiten en jij bent bereidt dit te doen op dit forum in deze categorie waarvoor dank maar geen 'santé' met bier want daar ben ik allang mee gestopt.
              In de beeldende kunst heb je verschillende stromingen en genre's waar ik steeds met belangstelling naar kijk (geen ooglappen), heb die cursus destijds ook doorlopen. Je ziet hier drie silhouetten van sporters die lopen, daar heb ik rond gewerkt en door de cirkels die actie op een abstracte manier geaccentueerd. Dit beeld komt uit de fotografie, daar is niets mis mee en moet dus kunnen ! Schol en de volgende is op komst.
              @ Bommasien en Philip, oprechte dank voor jullie commentaar.
              ​Ha G.R.

              Dank voor je extra toelichting waarbij ik je brede belangstelling deel voor de vele bestaande (en nog te ontstane!) richtingen, of je dat nu probeert te volgen via cursussen, musea bezoekjes, vele boeken lezen of hoe dan ook is voor mij van ondergeschikt belang.
              Ooglappen werken daarbij zeker remmend, maar wat ik dus slecht mee heb willen geven is dat het voor mij beeldbewerking is, zeker abstract, maar door de vele lagen beeldbewerking voor mij dus computerbewerking.
              Absoluut een beeld, maar niet iets waar ik me mee vereenzelvig. Not my cup of tea.

              Abstract zeker, maar -voor mij- slechts ende alleen 'teveel beeldbewerking'. Uiteraard gun ik andere mensen hun plezier en recht om dit te beleven, maar mij raakt deze dus niet om de aangegeven reden, dat is ook wat er staat en slechts mijn mening is. Gelukkig delen niet alle mensen mijn mening...

              Sorry als ik de als toenadering bedoelde 'proosten met bier' volgens jou niet had moeten maken, maar dit is ook een vorm van een ander zijn plezier laten beleven en hem toch de hand reiken.
              Dit was dus zeker meer figuurlijk bedoeld, je mag daar invullen wat je wenst. Het geen ik nastreef met mijn reactie(s) is eigenlijk ook altijd positief en opbouwend bedoeld.
              Zeker als een uitdaging om een (nog) betere foto te maken!!!

              Mijn eerdere reactie heb ik overigens pas geschreven omdat je vroeg in je andere showcase "Yellow" wel of niet goed bezig te zijn geweest. Daar heb ik flink wat keren naar gekeken...
              Daar schrijf je: "100 Kijkers na 3 dagen en niemand laat weten waarom de foto minderwaardig zou zijn want 'geen nieuws' is op dit forum (naar 't schijnt) = niet goed ! Als men zich van enige commentaar onthoud wegens 'niet aanvaardbaar' zou ik dit toch graag weten 'waarom' "

              Bij deze foto is dat dus hierom. Ik vind overigens je foto "Yellow" een stuk interessanter, waarbij ik respect heb voor het kleurgebruik (of de afwezigheid hiervan) en vind het diepte-effect erg tof.
              Maar ik denk dat wat je stelt over niet reageren ook niet altijd op hoeft te gaan. Ik vind namelijk dat goed gebracht, opbouwend commentaar beter en behulpzamer is dan alleen maar de termen als Fraai, Tof, Mooi, etc., ook al ben je/ ik het daar niet altijd mee eens.
              Zo moet (of moet ik zeggen MAG in een democratische samenleving?) je dat wat mij betreft ook lezen.

              Met vriendelijke groet,
              Ruud

              Comment


              • #8
                Re: Trio for running

                Abstract behoeft geen verklaring Raymond ... elke uitleg is overbodig wat mij betreft. Het is goed zo ... ik lees bovenstaande dus niet.
                Groetjes en
                Vriendelijke groet, laGrange
                http://lagrange.1x.com
                "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                Comment


                • #9
                  Re: Trio for running

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
                  Abstract behoeft geen verklaring Raymond ... elke uitleg is overbodig wat mij betreft. Het is goed zo ... ik lees bovenstaande dus niet.
                  Groetjes en
                  In feite heb je gelijk, zou me daar niet moeten aan storen en ga dat nu toepassen (nooit te oud om te leren. Thanks voor je reactie.
                  @Yes sir, geen probleem, we zijn en blijven wie we zijn en zolang alles ordelijk en vriendschappelijk verloopt is er geen vuiltje aan de lucht. Bedankt voor je uiteenzetting.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Trio for running

                    Een geslaagd abstractje.
                    groetjes, moniq (BD1321BE)

                    A picture paints a thousand words

                    Comment


                    • #11
                      Re: Trio for running

                      Schitterend abstract beeld waar men ons veel kan bij voorstellen

                      Groetjes Katrien
                      Groetjes Katrien
                      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                      Comment

                      Working...
                      X