Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De lange Maten II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De lange Maten II

    Het vervolg op http://forum.belgiumdigital.com/f40/...-i-554783.html

    Zowel in kleur als zwart-wit.





    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: De lange Maten II

    Mooi Jos en hier komt de rijp er beter uit, knappe opname
    Vind ze beiden goed dus ga zeker niet kiezen

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: De lange Maten II

      Kiezen tussen kleur, of net dat beetje meer contrast, ga ik me ook niet aan wagen.
      Mooi, maar vooral de boomschimmen in de verte zijn heel fraai. Daardoor is een fijne diepte is ontstaan.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: De lange Maten II

        Mooier en fijner dan de vorige voor mij persoonlijk. Ik kies hier voluit voor de kleurversie omdat kleur hier de sfeer bepaalt en een toegevoegde waarde geeft aan de foto.
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: De lange Maten II

          ik zou geneigd zijn om voor de Z/W te kiezen ,maar beide zijn heel mooi

          Comment


          • #6
            Re: De lange Maten II

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            ik zou geneigd zijn om voor de Z/W te kiezen ,maar beide zijn heel mooi
            Ik ook, de zwartwitte heeft net ietsje meer sfeer en een nog mooiere zachtheid op de berijpte stukken
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: De lange Maten II

              Ik vind de zw-versie al mooi, maar de kleurenversie is zoveel ingetogener.
              groeten,
              Geert

              Comment


              • #8
                Re: De lange Maten II

                2 mooie foto's, voor mij de kleur die is iets zachter.
                Groetjes, Herman.
                Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                Comment


                • #9
                  Re: De lange Maten II

                  Voor mij de kleurenversie. En in elk geval reeds beter dan Lange Maten I.
                  grts,
                  Raf.

                  Comment


                  • #10
                    Re: De lange Maten II

                    idd nog ingetogener dan de vorige. heel mooi. zw/wit of kleur, beide hebben hun charme.

                    Comment


                    • #11
                      Re: De lange Maten II

                      Bedankt iedereen voor alle fijne reacties...
                      Had het al een beetje verwacht, maar leuk weer de verschillende smaken van mensen hier te zien tussen de zwart-wit en kleur.
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: De lange Maten II

                        In het zwart-wit zijn de contrasten wel mooi, maar ik verkies toch met veel voorsprong de kleurenversie.

                        De kleuren van de grassen in de voorgrond passen m.i. goed bij het geheel. Ook is het fijn om te zien hoe die kleuren grauwer en minder verzadigd worden naarmate men dieper in de foto kijkt. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat de kleurenversie al een halve zwart-wit op zich is (volledig in de achtergrond).

                        Echt een mooie, zachte, aangename opname om te bekijken !

                        Mvg.,
                        Smets84.

                        Comment

                        Working...
                        X