Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serendipiteit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Serendipiteit

    Toevallig gevonden beeld, mijn favoriet van een dagje schieten.

  • #2
    Re: Serendipiteit

    Ben hier dan wel niet meer aanwezig, ver weggevlogen, nu ergens in de hel, maar de titel van je foto trok me zo aan dat ik toch even ben komen piepen.

    Gisteren namelijk een artikeltje geschreven waar het over dit schitterende woord gaat : Serendipiteit
    Wilde er ook mee de term "wandelfotograaf" lanceren, in tegenstelling tot de planningsmaniak (om het scherp te stellen). Zal er later nog wel wat over bloggen, is een interessant onderwerp.

    Je foto : in zijn genre een topbeeldje. Al had ik de textuur van het zand en de golfbreker misschien iets cassanter willen zien.

    En nu terug in mijn kot.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Serendipiteit

      Bedankt voor jouw reactie.
      De titel dekt in dit geval de lading, dit is letterlijk het laatste -en toevallig gevonden- beeld van een dag vol geplande en vooraf gevisualiseerde foto's, toen ik terug naar de wagen stapte.

      Comment


      • #4
        Re: Serendipiteit

        Een beeld wat mij zeer aanspreekt. Vooral de kracht van een paar horizontale lijnen en vlakken. En de rustige kleuren niet te vergeten.
        Voor zo'n heerlijke plaat van ondergeschikt belang, maar er lijkt een soort fijne ruis op de foto te zitten. Prachtplaat !
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Serendipiteit

          Simpel, maar ik vind dit eigenlijk best aangenaam kijken. Proficiat.
          Geert

          Comment


          • #6
            Re: Serendipiteit

            De kracht van eenvoud heel mooi weergegeven hier....Mooi die opbouw van lagen, Knap..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Serendipiteit

              Prima vastgelegd, is dit een samengesteld beeld mss ?

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Serendipiteit

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Prima vastgelegd, is dit een samengesteld beeld mss ?
                Nee hoor, zelfs de Google Streetview camera deed het in één take: LINK

                Comment


                • #9
                  Re: Serendipiteit

                  Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
                  Nee hoor, zelfs de Google Streetview camera deed het in één take: LINK
                  Bedankt, ik dacht dat het met een lange sluitertijd gemaakt was aan het water te zien maar dan klopte het weer niet met de wolken, dus daarmee

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Serendipiteit

                    Knap minimalistisch beeld
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Serendipiteit

                      Nu pas gezien. Mooie vlakverdeling is wat me opvalt in deze foto met zachte tonen
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment

                      Working...
                      X