Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een confrontatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Een confrontatie

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Een confrontatie

    Wat me direct opvalt is hoe alles zo mooi als coulissen achter elkaar is opgebouwd...Goed gezien dit Raymond..Mooi..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Een confrontatie

      Heel apart Raymond maar ik volg Jos wel over de coulissen
      Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd waar we naar kijken ?

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Een confrontatie

        Een perfect voorbeeld hoe een titel een foto kan maken of kan breken.
        Jou fantasie wordt gelijk door de titel op ons overgebracht. Dus de pluim voor de titel heb je alvast te pakken, Raymond.
        Maar het knapste is , dat ondanks dat er 4 aandachtspunten zijn, die niet vechten met elkaar, maar elkaar juist helpen voor de eerder gemelde dieptewerking.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Een confrontatie

          Mooie dieptewerking in dit beeld, afstandelijk, letterlijk en figuurlijk. Zo van die zwembaden in de zee fascineren mij.
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Een confrontatie

            Een foto waar ik wat langer bij stilstond om dingen te ontdekken. Mooi resultaat.
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Een confrontatie

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Heel apart Raymond maar ik volg Jos wel over de coulissen
              Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd waar we naar kijken ?

              grts
              Sieg
              Je kijkt naar de Atlantische oceaan, de eilandjes, een ex-gevangenis en een nieuw zwembad buiten in de zee, dit alles in St. Malo.
              @Johan1956 : We weten mekaar wel te vinden als het over de inhoud gaat en daar voel ik me erkentelijk en trots bij Johan, speciale dank !
              Iedereen bedankt om een kijkje te nemen en een reactie te plaatsen.
              Ben zowat in mijn archieven aan 't bladeren daar ik dit als een tussenseizoen beschouw en overbrug.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X