Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Echte winter in 2002: lachen maar.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Echte winter in 2002: lachen maar.

    In het begin van deze eeuw was het nog echt winter.
    Dit populair filmpje op YouTube werd jaren geleden bij mij in de wijk opgenomen door de VPRO televisie die toevallig aanwezig was: ik stond er bij en lachte er bij. De Gemeente had even geen zin in gladheid bestrijding. Door de bouw van een villawijk tien jaar geleden is deze bolstaande weg verdwenen, maar het filmpje dat onlangs weer opdook blijft vermakelijk.

  • #2
    Re: Echte winter in 2002: lachen maar.

    Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    In het begin van deze eeuw was het nog echt winter.
    Dit populair filmpje op YouTube werd jaren geleden bij mij in de wijk opgenomen door de VPRO televisie die toevallig aanwezig was: ik stond er bij en lachte er bij. De Gemeente had even geen zin in gladheid bestrijding. Door de bouw van een villawijk tien jaar geleden is deze bolstaande weg verdwenen, maar het filmpje dat onlangs weer opdook blijft vermakelijk.
    https://www.youtube.com/watch?v=DGWZ3QsIMLE
    Ik snap geen moer van dat dialect.

    Comment


    • #3
      Re: Echte winter in 2002: lachen maar.

      Zoek eens naar beelden van de winter van 1979. Herinner me nog dat we toen van Oostende naar Brussel zijn gereden, allemaal achter elkaar op 1 rijvak aan 30 of zoiets.

      Comment


      • #4
        Re: Echte winter in 2002: lachen maar.

        Ben jij dat boefje in de video Eenbes?

        Haha, waar is de tijd?

        Comment


        • #5
          Re: Echte winter in 2002: lachen maar.

          Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
          Ik snap geen moer van dat dialect.
          In Noord Brabant worden politie agenten ook wel Wouten genoemd zoals ze in België ook wel Flikken heten.

          Comment

          Working...
          X