Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scene aan de kust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Scene aan de kust

    Last edited by olivetti; 2 december 2017, 00:45.
    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Scene aan de kust

    Mooi gekozen standpunt met die lijnen die je naar het strandhuis leiden en daarna naar de bekende paaltjes, mooie opname
    Al lijkt het geheel me wat te geel te zijn Jan, maar kan uiteraard een bewuste keuze zijn die kleuren

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Scene aan de kust

      Goed gezien om die wielsporen op deze manier in de compo mee te nemen, de wandelaars voegen hier ook daadwerkelijk veel toe...Mooi beeld in zijn totaliteit..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Scene aan de kust

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Mooi gekozen standpunt met die lijnen die je naar het strandhuis leiden en daarna naar de bekende paaltjes, mooie opname
        Al lijkt het geheel me wat te geel te zijn Jan, maar kan uiteraard een bewuste keuze zijn die kleuren

        grts
        Sieg
        Ik deel dezelfde mening.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Scene aan de kust

          Heel mooi. Straalt een bepaalde rust uit vind ik.
          Je krijgt zo zin om in de foto te stappen.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Scene aan de kust

            De kleur doet voor mij een beetje retro aan, maar ik vind het het wel passend en heel mooi.
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Scene aan de kust

              Hartelijk dank voor jullie fijne reacties. Door de nabewerking is het geheel inderdaad iets (echt niet veel) geler geworden. Ik vind het wel passen hier.
              Het is een uurtje geweest met absurde veranderingen in wolkendek en licht.
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Scene aan de kust

                De smaak van de maker kan ik zeker waarderen in deze sfeer. Veel te zien en toch boeiend genoeg om de foto als heel geslaagd te quoteren
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X