Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stilte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] stilte

    hier ben ik als goed tel vierde mee geëindigd in de challenge
    maar ik wou hem ook hier even tonen

    grote versie
    dank voor het kijken

  • #2
    Re: stilte

    Heel mooi Patrick!
    Mooi lijnenspel van die golfbreker en het voortwaaiende zand naar de persoon en het licht in de verte.
    grts,
    Raf.

    Comment


    • #3
      Re: stilte

      Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
      Heel mooi Patrick!
      Mooi lijnenspel van die golfbreker en het voortwaaiende zand naar de persoon en het licht in de verte.
      grts,
      Raf.
      het is niet het zand maar het water met een lange korte sluitertijd

      Comment


      • #4
        Re: stilte

        Mooie opname die hier veel beter tot haar recht komt , jammer dat de foto's in de challenge op een veel lagere resolutie te zien zijn. De bestandgroote van de winnende foto was amper 19kb.

        Mvg Yves.
        What you see is what you get

        Comment


        • #5
          Re: stilte

          Heel mooie kwaliteitsvolle opname die in de grote versie volledig tot uiting komt.
          De centrale plaatsing en symmetrie doen het zeer goed in combinatie met de lange sluitertijd.
          De LE heeft een speciaal 'kalmerend' effect op de zee en brengt samen met de persoon de plaat in overeenstemming met de titel.

          Mvg.,
          Smets84.

          Comment


          • #6
            Re: stilte

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            het is niet het zand maar het water met een lange korte sluitertijd
            Oh, ik dacht dat het zand was dat van de zee richting duinen waaide maar het is water.
            Heel goed gedaan en inderdaad passend hier bij het onderwerp.
            Die persoon moest dan wel 8 seconden onbeweeglijk daar staan.
            grts,
            Raf.

            Comment


            • #7
              Re: stilte

              Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
              ... Die persoon moest dan wel 8 seconden onbeweeglijk daar staan...
              Ik zou eerder denken dat dit een blending is of vergis ik me?

              Mvg.,
              Smets84.

              Comment


              • #8
                Re: stilte

                Knap!!
                Wat ik hier vooral mooi vind is dat de beweging van het water in dezelfde richting loopt als het piertjes waardoor er echt mega veel diepte ontstaat, de centrale positie van jezelf versterkt dit nog extra..Erg mooi..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: stilte

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
                  Ik zou eerder denken dat dit een blending is of vergis ik me?

                  Mvg.,
                  Smets84.
                  is geen blending ,en idd 8 sec heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stil staan ,na 20 keer stond ik er scherp op

                  Comment


                  • #10
                    Re: stilte

                    Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                    Oh, ik dacht dat het zand was dat van de zee richting duinen waaide maar het is water.
                    Heel goed gedaan en inderdaad passend hier bij het onderwerp.
                    Die persoon moest dan wel 8 seconden onbeweeglijk daar staan.
                    grts,
                    Raf.
                    die persoon was ik met een afstandbediening

                    Comment


                    • #11
                      Re: stilte

                      Mooie opname Patrick, niet makkelijk om zo lang stil te staan, heb het zelf ook al geprobeerd zonder succes ...
                      Je schrijft dat je daar staat met een afstandsbediening, welke gebruik je dan als ik vragen mag ?

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: stilte

                        Ik had jouw stijl wel herkend in de challenge. Knap beeld in elk geval
                        je voorlopig hoogste score dacht ik, ik zeg dus wel duidelijk voorlopig hé
                        Knap beeld maar in dit geval had een langere sluitertijd het waarschijnlijk nog beter gedaan.
                        Was ik in de loop van de laatste challenge aan zee langs geweest dan had ik ook iets met de grote plas proberen te maken.
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: stilte

                          Deze vind ik eerlijk gezegd nog sterker dan die met het standbeeld. Ook de bewerking is mooi gedaan.
                          De pier en jij zijn net een soort rots in de branding. Ook de dwingende convergerende lijnen heel mooi gebruikt.
                          Een Topper, Patrick.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: stilte

                            Stilte met de handen op de oren omdat het geluid van de golven teveel wordt?

                            Mooie foto, statisch en toch dynamisch (als je begrijpt wat ik bedoel). Sterke dieptewerking met het niets aan de horizon
                            http://www.smuttynose.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: stilte

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                              Mooie opname Patrick, niet makkelijk om zo lang stil te staan, heb het zelf ook al geprobeerd zonder succes ...
                              Je schrijft dat je daar staat met een afstandsbediening, welke gebruik je dan als ik vragen mag ?

                              grts
                              Sieg
                              ong zoiets Siegfried
                              daarmee kan je een grote afstand overbruggen want het werkt op radio frequentie ,gewoon in je hand en klik als je klaar staat ,heel handig

                              Comment

                              Working...
                              X