Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fly Away

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Fly Away




    Na een lange tijd hier bijna een dagelijkse bezoeker geweest te zijn, is het tijd om verder te trekken.
    Aan alle goede vrienden van hier op het forum : het is geen adieu, maar een vaarwel. Het gaat jullie goed, en misschien wel nog eens tot later !

    Vaarwel !

    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Fly Away

    Een verrassend interessante foto Pieter. Zelfs de vervuilde lucht zit als sfeer in de opname vervat en blauw zorgt voor ruimte Zou deze 'vlieger' naar de bergen trekken, dan gaan we het beestje nog zien ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Fly Away

      Leuk met die meeuw erbij, aparte opname Pieter

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Fly Away

        Best een leuke opname. Maar begrijp ik dat nu goed? Ga je echt het forum verlaten?

        Comment


        • #5
          Re: Fly Away

          jip, Appendix.

          Ik zal de vele warme contacten missen, maar het is beter om "even een Royco" te nemen. Er zijn nu eenmaal een aantal zaken hier op BD die me m a t e l o o s ergeren, en dat is een teken dat ik me even moet terugtrekken, ipv domme dingen te doen.


          In de toekomst dus enkel nog actief op flickr, de site van camera libra lubbeek en mijn eigen site waar ik iets meer tijd wil in steken dan tot nu toe. Er moet nog wat programmeerwerk op gebeuren om het joomla template aan te passen. Al zal ook dat iets trager verlopen dan oorspronkelijk gedacht.

          Bij de projectie gisterenavond in de club van deze foto dacht ik dat het wel een mooi afscheidsprentje was. Beetje zoals een doodsprentje, maar dan fleuriger...
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Fly Away

            Erg jammer vaar BD vind ik maar ik begrijp het wel.
            Met dit beeld hangt nu letterlijk in de lucht wat ik al wel even voelde aankomen, je had ook al wat signalen uitgezonden.
            De goeden gaan en de slechten blijven pleegt men al eens te zeggen, of dat helemaal klopt weet ik niet maar jouw hoenderhokknuppels ga in hier in elk geval ook missen op dit fotum.
            Je laat hier gelukkig het adres achter van jouw knappe en levendige website waardoor we je handel en wandel nog te volgen is.
            Ben je die link kwijt ? Surf dan naar Camera Libra Lubbeek waar je ook kan meegenieten van beelden en hersenspinsels van webmaster Piet, je mag zels al eens uitwijken naar dat waar zijn clubgenootjes zoal mee bezig zijn.
            De link :http://www.cameralibra.be/
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Fly Away

              Mooie foto met een spijtige boodschap.
              'k Weet niet waar het over gaat maar ga ervan uit dat je oud en wijs genoeg bent om die beslissing te nemen.

              Ben toch content dat je afscheid neemt met een mooie foto al had imo die vogel wat meer naar rechts gemogen.

              Comment


              • #8
                Re: Fly Away

                Spijtig dat je mij (ons) verlaat Pieter, gelukkig raakt een "royco" ook eens leeg en dan is er nog hoop Heb je al een PB gestuurd en kan je argumenten heel goed volgen - zal spijtig genoeg nooit veranderen tracht het eens vanuit die hoek te bekijken en vlieg dan terug !
                Thanks voor je commentaren hetzij pos- of negatief doch steeds eerlijk en beter een mening dan geen mening. Je foto wordt steeds beter !!!
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Fly Away

                  tja Pieter het hing idd in de lucht hè ,ik had al het gevoel bij je uitgebreid commentaar in mijn laatste TP ,daar voelde ik de bui aankomen ,eigenlijk had ik nog meer het gevoel dat je in de gietende regen stond ,want het droop er van af ,

                  hoewel ik je ook via pm heb gemeld dat je het zo allemaal niet zo erg mag aantrekken , het blijft een hobby en hier delen we onze foto's ,er zijn ook heel veel dingen die mij echt ergeren in dit forum ,er loopt heel veel verkeerd en het is ook helemaal veranderd tov vroeger ,waar er toen nog vanalles te beleven was ,van BD live tot het jaarlijks fotoboek en vooral heel veel goede fotografen ,

                  ikzelf weet ook niet hoelang ik nog ga blijven ,de vraag komt ook veel in mij op , maar zelf heb ik ook een soort van dankbaarheid ,want in de goeie BD tijd heb ik zo goed als alles van fotografie en PS toestanden geleerd ,dus ik ga ook geen kwaad woord verkondigen ,

                  ook heb ik in levende lijve hier echt heel veel vrienden leren kennen met dezelfde passie ,

                  maar toch zie ik ook wat er gaande is ,spijtig dat men van bovenhand niet luistert en daarom begrijp ik jou frustratie ,het zijn dezelfde als de anderen die het schip hebben verlaten !

                  ik zal je blijven volgen op flikr en op je website ,want je bent een goede fotograaf met wel een aparte visie

                  we zullen elkaar zeker nog in levende lijve tegenkomen ook ,al was het op jullie jaarlijkse tentoonstelling wat ik dit jaar heb moeten missen .

                  wat ik wel bijna zeker weet is dat je de eerlijk commentaar die je hier wel krijgt op dit forum (waar je mee doet wat je wilt natuurlijk )na een tijdje zal missen ,want ik ben ook actief op andere forums ,en daar zegt

                  alleen maar , prachtig of mooi of knap of leuk ....

                  volgende week post ik ook een laatste foto ,maar het is geen vaarwel maar wel een goeie pauze .

                  het ga je goed Pieter

                  grtjs Patrick

                  en natuurlijk je foto is de meest gepaste wat je in deze situatie kon posten ,heeeeeeel mooi
                  Last edited by bopatje; 1 december 2017, 16:52.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fly Away

                    Heel mooie en passende foto, al is de achterliggende boodschap wel jammer Pieter.
                    Maar ik begrijp de frustraties die je soms kunt hebben en we hebben het er ook in PM en mails over gehad.
                    Ik zal je werk ook blijven volgen via Flickr en cameralibra en hopelijk keer je na een bezinningsperiode terug hier op het forum want zoals bopatje schreef zijn het vooral de commentaren die dit forum zo interessant maken en ik ben ook nog actief op een ander forum waar dat niet het geval is.
                    Het gaat je goed en geen vaarwel maar tot ziens!
                    grts,
                    Raf.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fly Away

                      Eerst en vooral Pieter, knappe foto, mooi en rustig beeld (als het geen vliegtuig is dan wel een meeuw die de boodschap geeft).
                      Weten wanneer te stoppen en verder te gaan is niets ergs, het is wijs! Vaart dus wel!
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fly Away

                        Toch ook nog een zeer mooie en je boodschap is duidelijk en begrijpelijk, er gaan er nog volgen....

                        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalk
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fly Away

                          Mooie foto en hopelijk spiegel je de foto na een tijdje en kom je "flying back".

                          Ik heb geen idee wat er gebeurd is en dat is ook niet nodig ... ik ga je bijdragen hier (zowel foto's als commentaar) missen, maar ik zal je werk blijven volgen.

                          Hopelijk tot binnenkort ... als het niet hier is dan misschien wel ergens anders.
                          Mvg Philip

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fly Away

                            waar is mijn zakdoek ?
                            goed idee voor een volgende foto is inderdaad die "fly back". hihi.

                            Dank je wel allemaal vanuit het diepste van mijn hart.

                            Zoals Vera Lynn vroeger zong : "One day we will meet again".
                            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fly Away

                              Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
                              Mooie foto en hopelijk spiegel je de foto na een tijdje en kom je "flying back".

                              Ik heb geen idee wat er gebeurd is en dat is ook niet nodig ... ik ga je bijdragen hier (zowel foto's als commentaar) missen, maar ik zal je werk blijven volgen.

                              Hopelijk tot binnenkort ... als het niet hier is dan misschien wel ergens anders.
                              Ik kan het niet beter verwoorden, daarom dit citaat van Philip!
                              Er zijn hier op het forum nogal wat spanningen waar ik geen weet van heb, dat is jammer.
                              Maar zoals Kurt zegt, het is wijs om een keuze te maken.
                              Het ga je goed, wie weet tot nog eens!

                              Comment

                              Working...
                              X