Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mad Dog .........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mad Dog .........



    Mvg


    Jeannot
    Last edited by gNo; 1 december 2017, 01:22. Reden: contour

  • #2
    Re: Mad Dog .........

    208 x bedankt aan de viewers

    Comment


    • #3
      Re: Mad Dog .........

      Jeannot, ik denk dat je beeld technisch te goed ineen steekt ! mensen geven meer reacties op een slechte foto dan op een goede.
      Zo is het hier nu eénmaal geworden...

      Beelden die echt overbelicht zijn, slechte compositie hebben, volledig over bewerkt zijn,veel wit (niets zeggend) kader errond, enz...krijgen veel meer reacties,
      en sommige geraken zelfs in de Hof...een goed voorbeeld hiervan is deze week te bekijken in de Hof bij mensen en modellen

      D.

      Comment


      • #4
        Re: Mad Dog .........

        Foto is technisch in orde.
        Het oog van het model komt op mij vreemd over.
        Verder is de achtergrond rommelig en het doorschijnende krukje een beetje gekunsteld.

        Comment


        • #5
          Re: Mad Dog .........

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Jeannot, ik denk dat je beeld technisch te goed ineen steekt ! mensen geven meer reacties op een slechte foto dan op een goede.
          Zo is het hier nu eénmaal geworden...

          Beelden die echt overbelicht zijn, slechte compositie hebben, volledig over bewerkt zijn,veel wit (niets zeggend) kader errond, enz...krijgen veel meer reacties,
          en sommige geraken zelfs in de Hof...een goed voorbeeld hiervan is deze week te bekijken in de Hof bij mensen en modellen



          D.
          Zou best kunnen Daniel, eo had ik het nog niet bekeken
          Onlangs was ik op een Kerkhofplaats en moest plots denken aan .......

          Comment


          • #6
            Re: Mad Dog .........

            Ik smaak dit wel. De reden waarom ik nog weinig fotos van commentaar voorzie is dat ik gaan zin heb om tussen hopen bagger pseudo straatfotografie naar portret werk te zoeken.

            Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment

            Working...
            X