Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lochan Urr - Magisch Moment

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Lochan Urr - Magisch Moment

    Lochan Urr ligt halverwege het begin van Glen Etive en Loch Etive.
    Voor ons beiden HET moment van de Schotlandreis. We zagen al op ons achterschermpje dat dit een klapper was.
    Zij aan zij, (met de tripods bijna in elkaar) zagen wij dit moment ineens als een wonder voor ons verschijnen.
    Als ik maar een fractie van ons moment over kan brengen, zal ik al blij zijn.

    Lochan Urr -Magisch Moment.



    Deze foto zou ik zeker aan willen bevelen om op zwart te kijken. Of gelijk door te Klikken naar een grotere versie. (F11 voor volledig scherm)

    Bedankt voor het kijken alvast.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Lochan Urr - Magisch Moment

    wow Johan ,die grote versie is om van te snoepen ,prachtige details en licht ,en dan die kleuren ,super

    Comment


    • #3
      Re: Lochan Urr - Magisch Moment

      Het moment mooi vastgelegd Johan, het licht op de bergflank is heel mooi

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Lochan Urr - Magisch Moment

        Knappe opname met mooi licht !
        Maar het gespiegelde licht van die helling maakt dat ik dat piepkleine eilandje met boompje in deze opname eerder als wat storend ervaar.
        Had dat eilandje midden die vlek gezeten dan was het een extra pareltje geweest denk ik
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Lochan Urr - Magisch Moment

          Bedankt voor de reacties. Frans ook voor je opmerking.
          Misschien omdat ik het eilandje al een keer hoofdrolspeler heb laten zijn, (klik) heeft dat eilandje meer betekenis voor mij.
          Ook maakt het m.i. veel verschil of je de grote, of de kleine versie bekijkt. Voor de kleine ga ik voor 100% met je mee.
          Maar als hij midden in de lichte spiegeling had gestaan , was zeker beter geweest. (weer een fijne overdenking)
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Lochan Urr - Magisch Moment

            Heel mooi, prachtig licht en kleuren
            Groetjes, Herman.
            Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

            Comment


            • #7
              Re: Lochan Urr - Magisch Moment

              De foto doet me dit magische moment gelijk weer herinneren...Omdat ik er zelf ook stond zal mijn gevoel zeker meespelen...Maar ik geniet gewoon nog een keertje bij het zien van de foto...Prachtig..
              Toch leuk te zien dat kwa compo het behoorlijk anders is als mijn variant.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Lochan Urr - Magisch Moment

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                De foto doet me dit magische moment gelijk weer herinneren...Omdat ik er zelf ook stond zal mijn gevoel zeker meespelen...
                Mooi beeld, daar niks van maar je slaat hier wel de nagel op de kop Jos. Ik beleef dit niet mee vanop mijn stoel en ik voel of onderga hier niet de sfeer waarin jullie daar ondergedompeld waren en dan moet ik zeggen dat jullie allebei een aantal beelden getoond hebben die voor mijn aanvoelen veel leuker zijn omdat die meer de Schotlandsfeer of hoe moet ik dat noemen uitstralen.
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Lochan Urr - Magisch Moment

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                  Mooi beeld, daar niks van maar je slaat hier wel de nagel op de kop Jos. Ik beleef dit niet mee vanop mijn stoel en ik voel of onderga hier niet de sfeer waarin jullie daar ondergedompeld waren en dan moet ik zeggen dat jullie allebei een aantal beelden getoond hebben die voor mijn aanvoelen veel leuker zijn omdat die meer de Schotlandsfeer of hoe moet ik dat noemen uitstralen.
                  Jij bent me net voor Frakske. Ik ben diverse malen teruggekeerd naar deze foto om het speciale dat Jos en Johan zien mee te beleven. Ik zie een mooi plaatje met fijn licht. Ik kan mij heel goed voorstellen dat als je daar op die plek in het traditionele grijzige weer op het moment staat te wachten dat de zon door de wolken breekt en het grauwe plaats maakt voor goud het een heel mooie en bijzondere beleving geworden is. Voor ons thuisblijvers rest deze prima foto die alleen door het ontbreken van het voorafgaande de magie niet aantoonbaar maakt.

                  Ik ken jullie ondertussen goed genoeg uit alle commentaren en PB's om te veronderstellen dat jullie deze commentaren ook waardeert.
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lochan Urr - Magisch Moment

                    @ Frans en Jan :
                    Goed dat jullie je gevoel op deze respectvolle manier kenbaar maken. Ik ga proberen om er rekening mee te houden.
                    Het woord proberen geeft al aan dat het misschien moeilijk wordt, omdat ik zo ongelofelijk verliefd op het Schotse landschap ben.
                    ps) We zijn NU al bezig om mooie Schotse fotoplekjes voor de herfst van 2019 bij elkaar te zoeken.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lochan Urr - Magisch Moment

                      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      wow Johan ,die grote versie is om van te snoepen ,prachtige details en licht ,en dan die kleuren ,super
                      Ga mee met bopatje, bedoel in zijn bewoordingen hé
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment

                      Working...
                      X