Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is dat met 2de Hands?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is dat met 2de Hands?

    Ik krijg zojuist een mail met reclame van 2de Hands en wil die niet eens openen maar weg smijten.
    En ineens krijg ik onderaan met scherm of ik Yahoo als zoekmachine wil, ik weiger dus
    En dan krijg ik het bericht dat mijn printer deze reclame zal af drukker als ik niet weiger.

    en dan staat dat onderaan de mail:

    Indien u geen verdere e-mails wenst te ontvangen van 2dehands.be, gelieve te klikken op deze link. Bij gebreke daaraan gaan we ervan uit dat u instemt met het ontvangen van verdere e-mails van 2dehands.be.
    Rara waar staat de link?
    Nog mensen die zo'n mail gekregen hebben?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Wat is dat met 2de Hands?

    Alvast geen mail van hun denk ik.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Wat is dat met 2de Hands?

      Deze ook gekregen. In de tekst onderaan op het woord 'link' klikken.

      Comment


      • #4
        Re: Wat is dat met 2de Hands?

        Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
        Deze ook gekregen. In de tekst onderaan op het woord 'link' klikken.
        Van spaarzaamheid gesproken, een streepje onder 'link' had mijn aandacht getrokken, maar deze 'link' zonder streep eronder of een 'Hier' of de link zelf kon er blijkbaar niet af.

        Maar het klopt dus Felix, thx hé.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X