Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

* Just some Free Styling...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] * Just some Free Styling...

    *



    .

  • #2
    Re: * Just some Free Styling...

    Eentje om te bewaren Daniel
    Knappe weergave !!!

    Comment


    • #3
      Re: * Just some Free Styling...

      Mooie visagie en/of styling maar ik blijf een ringflash verschrikkelijk vinden voor portretten ( veel te plat licht en onnatuurlijke catchlights ). Maar laat je vooral niet tegenhouden dit is enkel een persoonlijk gevoel.

      Comment


      • #4
        Re: * Just some Free Styling...

        Mooie visagie en/of styling maar ik blijf een ringflash verschrikkelijk vinden voor portretten ( veel te plat licht en onnatuurlijke catchlights ). Maar laat je vooral niet tegenhouden dit is enkel een persoonlijk gevoel.
        Bedankt voor je reactie Walter, en ik kan best begrijpen dat dit je persoonlijke smaak is

        Maar plat licht zou ik het nu ook niet echt noemen...

        En ik ga me ook niet tegenhouden deze belichting nog te gebruiken ( al gebruik ik op eén shoot dag wel een tiental verschillende belichtingen,
        en deze maar gedurende 10% van de dag)

        Maar de voornaamste reden dat ik dit gebruik is dat ik nu tientallen modellen, MUA, kappers en stylisten voor mijn deur heb staan wachten,
        om met deze belichting foto's te hebben.

        En dit is dan wel een (goede) reden waar ik absoluut rekening moet mee houden.

        Ik zie dat er regelmatig veel verschil is tussen de smaken van fotografen op een forum zoals BD (of ook andere)
        en de smaken van de personen voor wie de foto's eigenlijk in eerste instantie bedoeld zijn ( modellen, haarkappers, Make-up artiesten, stylisten.

        En deze kloof zie ik jaar na jaar groeien... Soms ontgaat dit me zelf...

        D.

        Comment


        • #5
          Re: * Just some Free Styling...

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht

          En ik ga me ook niet tegenhouden deze belichting nog te gebruiken ( al gebruik ik op eén shoot dag wel een tiental verschillende belichtingen,
          en deze maar gedurende 10% van de dag)

          Maar de voornaamste reden dat ik dit gebruik is dat ik nu tientallen modellen, MUA, kappers en stylisten voor mijn deur heb staan wachten,
          om met deze belichting foto's te hebben.

          En dit is dan wel een (goede) reden waar ik absoluut rekening moet mee houden

          D.
          Alle begrip, de klant is uiteraard koning en gelukkig dat we niet allemaal dezelfde voorkeuren hebben ( forum zou maar saai zijn )

          Comment

          Working...
          X