Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Petit Minou

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Le Petit Minou

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Le Petit Minou

    Wederom een mooi lichtmoment uitgekozen (dit kwam ik letterlijk ook al ergens anders tegen) Jos. De Petit Minou staat er gekleurd op. Fraaie diepte verkregen door de lange toegangsweg.
    Ik vond het niet zo'n spectaculaire vuurtoren maar de foto toont haar op zijn best
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Le Petit Minou

      Das er weer boenk op. Op de front
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Le Petit Minou

        Een mooi, natuurlijk beeld met een compo die veel diepte creëert.

        Mooie kleuren ook, zowel aan de horizon als zijdeling invallend langs de toegangsweg tot de vuurtoren.

        Mooie plaat .

        Mvg.
        Smets84

        Comment


        • #5
          Re: Le Petit Minou

          Da's weer een topper hoor Jos

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Le Petit Minou

            Machtig licht. Fantastisch moment.

            Kunst refereert graag naar andere kunst, liefst wat verdoken. En dit is een mooi voorbeeld. Dit keer naar de kunst van Esher. Leuk gedaan.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Le Petit Minou

              Prachtig
              De titel deed mij wel terugdenken aan mijn jeugd, de kat van mijn oma noemde Minou
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Le Petit Minou

                Grandioze sfeer en compo, Jos.
                Heel mooi gebruik gemaakt van de lijnen en het schitterende kleur- en lichtmoment.
                De sluitertijd heeft ervoor gezorgd , dat je het vuurtorenlicht altijd te pakken hebt.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Le Petit Minou

                  Mooi afgewerkt beeld met strakke compositie vertrekkend vanuit de linkerhoek. Scherpte en kleuren zitten ook dik in orde. Het kader vind ik een hier beetje dominant maar zegt niets over de foto zelf.
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Le Petit Minou

                    Prachtig vastgelegd. In feite kan ik daar weinig aan toevoegen; mooie zachte kleuren, mooie compo, zacht licht,...
                    Geert

                    Comment


                    • #11
                      Re: Le Petit Minou

                      Mooi landschap in een mooie bewerking (zoals we van je gewend zijn).
                      Mvg Philip

                      Comment


                      • #12
                        Re: Le Petit Minou

                        Goed van diepte, prachtig van avondsfeer, sterk van compo
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Le Petit Minou

                          Bedankt voor alle mooie reacties en complimenten..Doet me weer heel goed..
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Le Petit Minou

                            jos, ik wil toch nog graag eens terugkeren op mijn Escher opmerking.

                            Ben ik nu echt de enige die vindt dat degene die in het begin van die brug loopt riskeert er af te vallen ? Op mijn gsm stoort het wat minder, op tablet en PC stoort me dat perspectief mateloos.


                            Sorry als ik de bal totaal mis sla, maar ik begrijp eigenlijk echt niet wat daar juist aan de hand is.
                            Last edited by Iegienie; 30 november 2017, 17:54.
                            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Le Petit Minou

                              Ik had een foto van een poes verwacht maar in plaats daarvan zie ik een mooi beeld met veel diepte en licht dat de kleuren prachtig beïnvloedt.
                              Grt, Ingrid.
                              Ingrid Vekemans Photography
                              Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                              http://www.ingridvekemans.com

                              Comment

                              Working...
                              X