Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameraman editor gezocht voor nieuw groot vlog project in Be en Nl. Inkomsten gedeeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cameraman editor gezocht voor nieuw groot vlog project in Be en Nl. Inkomsten gedeeld

    Ik ben op zoek naar een meedenkend cameraman om wekelijks een vlog op te nemen in België en Nederland.

    Het betreft hier een nieuw project waar de gehele inkomsten die er uit voort komen worden gedeeld met de cameraman.

    Er wordt netjes een contract opgemaakt, nogmaals, de complete inkomsten uit dit project worden gedeeld.

    Dit betreft de Facebookpagina https://www.facebook.com/TongueChallenge/ waar een vlog is gemaakt en ik zelf te teaser heb geedit daar de cameraman die ik had meer tijd had voor andere zaken, dan moet je afscheid nemen.



    Het Youtubekanaal heeft nog niet de naam die het moet hebben, daar dit een nieuw project is, en ik vol van ideeën zit om super leuke vlogs te maken wekelijks.

    Ik heb contact met een karaoke apparatuur bedrijf die bereid zijn een complete set te sponsoren, zodat we op zoek kunnen naar talent op straat.

    Zingen met de mensen dus, is 1 onderwerp, wat wekelijks terug zal komen, al is het hoofddoel multicultureel België en Nederland waar de mensen in de steden geconfronteerd worden met een quiz, experimenten, vragen, hoe staat men in het leven, de achtergrond van bepaalde mensen, en heel veel meer.

    Tevens zullen verzorgingstehuizen bezocht gaan worden, gesprekken met bekende mensen in het land, en meer.

    Dit is net even anders dan wat we zien van de doorsnee vlogger, aangezien ik vele ideeën heb, en voor niets terug deins.

    De vlogs zullen niet elke week hetzelfde zijn, dat moge duidelijk zijn.

    Het verrassende waar de mensen mee geconfronteerd worden in de steden is het leuke aan dit project waar de cameraman mee moet denken om de vlogs nog leuker te maken, de opnames edit en van leuke effecten voorziet.

    Het betreft vlogs van max. 20 minuten, alles in goed overleg, de band moet er zijn dat is uitermate belangrijk.

    Leuke onderwerpen, grappige onderwerpen, confronterende onderwerpen, kortom...

    Ik heb veel contacten in de muziekwereld, denk aan zangers/zangeressen waar ik tevens iets mee kan doen.

    Er is tevens een Instagram, Twitter en Snapchat account voor dit project. Ik ben te bereiken op Gsm en hoop op spoedig en positief bericht in deze.

    Bij voorbaat dank, Wil

    Woonachtig in België.

    Bereikbaar op Gsm : 0468 276 894
    Last edited by WilBakx; 27 november 2017, 23:00.
Working...
X