Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Instellingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Instellingen

    Ik bezit een Sony A77 m2, tijdens het schieten van beelden op de stand m in de studio veranderd soms de sluitersnelheid, zo maar zonder zelf de instellingen veranderd te hebben, ra. Ra .

  • #2
    Re: Instellingen

    Mss valt hij terug op zijn flitssynchronisatietijd?
    Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

    Comment


    • #3
      Re: Instellingen

      Oorspronkelijk geplaatst door Roger31 Bekijk bericht
      Ik bezit een Sony A77 m2, tijdens het schieten van beelden op de stand m in de studio veranderd soms de sluitersnelheid, zo maar zonder zelf de instellingen veranderd te hebben, ra. Ra .
      auto ISO ?
      www.polartha.com

      Comment


      • #4
        Re: Instellingen

        Neen handbediend.

        Comment


        • #5
          Re: Instellingen

          Staat ingesteld op 1/125 zoals nodig is, maar hij staat plots op 360 .

          Comment


          • #6
            Re: Instellingen

            Als de instellingen kloppen, dan denk ik aan vals contact op je instellingen wieltje.
            Tik eens tegen het wieltje (zonder te verdraaien ) en kijk of er iets veranderd. Schud eens met de boddy, geef er wat tikken tegen ( met mate natuurlijk) en kijk of er niets veranderd.
            Wissel eventueel de functie van de instel-wieltjes om en kijk of het probleem blijft, of dat nu je diafragma veranderd. Zo kun je toch een goed gedacht krijgen of het aan het instel-wieltje ligt.

            Het toestel naar fabrieksinstelling brengen is ook nog iets wat je kunt proberen.

            --
            map.
            T.T.

            Comment

            Working...
            X