Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

auvergne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] auvergne


  • #2
    Re: auvergne

    Altijd een mooie locatie om foto's te maken, de Auvergne door het glooiende landschap en in de verte de bekende bergen
    Ik denk wel dat je met wat nabewerking hier veel meer pit kunt insteken, de opname komt nu bij mij over als een onafgewerkte RAW
    Sorry als het wat hard over komt maar denk dat je meer hebt aan eerlijke kritiek

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: auvergne

      Om te helpen en om je enthousiast voor bewerken te maken, heb ik even een speed-bewerkinkje gedaan
      Sieg schreef het al. Een mooie plaats en een foto waar zeker meer muziek in zit. Klik
      Wat gestoeid met de curve en lagen, en wat verscherpt. Met PS-Elements kan je dit al doen.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: auvergne

        waauw dankjewel maar ik heb nog geen programma om te bewerken .Wat raden jullie mij aan aub ?

        Comment


        • #5
          Re: auvergne

          absoluut daar heb ik veel meer aan aan eerlijke kritiek.
          Mag ik vragen welk programma ik best aanschaf om te bewerken ?
          Alvast bedankt
          groeten

          Comment


          • #6
            Re: auvergne

            Zelf combineer ik Lightroom en PhotoShop. Dat kan je beiden (1 prijs) voor ,ik meen 12 € per maand gebruiken. Het pakket heet PhotoShop CC.
            Of om een beetje er mee om te leren gaan, Photoshop Elements. Dat is een uitgeklede versie van Photoshop.
            Je zal zien dat je daardoor een foto kan presenteren zoals je het gezien hebt. (na wat oefening)
            En ga er maar gerust van uit dat 99% van de foto's hier bewerkt is.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment

            Working...
            X