Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PDF-versie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PDF-versie

    Wie heeft van jullie, die bij hun abonnement ook naar een pdf gevraagd hadden, hebben al de laatste Shoot in pdf gekregen ?
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: PDF-versie

    Hallo,

    Ik heb mijn Shoot abonnement via Belgium Digital, en ik heb vorige week mijn digitale versie ontvangen.
    Groetjes
    Paul
    Paul Dhondt
    Secretaris
    Foto - Diaclub Kunst Ligt v.z.w.

    Comment


    • #3
      Re: PDF-versie

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
      Wie heeft van jullie, die bij hun abonnement ook naar een pdf gevraagd hadden, hebben al de laatste Shoot in pdf gekregen ?
      Wim, vorige week dinsdag ontvangen
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: PDF-versie

        Bedankt.
        Blijkbaar lukt het niet om die PDF naar mij door te sturen. Moet nu al een heel jaar lang erom vragen.
        Bij Minoc hebben ze al vanalles gerpobeerd, maar ik zie die nimmer binnen lopen ...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: PDF-versie

          Ik krijg dat ook niet, even op letten bij de vernieuwing.

          Comment


          • #6
            Re: PDF-versie

            Totnogtoe geen enkel probleem met m'n betalende mailbox - komt er door mbv een link.
            Je moet dus niet verwachten dat de pdf in attachment er aan hangt - het is mail met een link - die voor u een download start. (en zelfs met text-only).
            Krijg je een mail binnen?
            Als dat niet zo is - vraag dat ze een test sturen naar een ander e-mail adres - en gebruik even een webmailer om de provider en filtering uit te sluiten als oorzaken.

            Comment


            • #7
              Re: PDF-versie

              Juist, een mail met een link erin. Is altijd zo gegaan tot plots nu al bijn een jaar die mail niet meer binnen komt. Zit ook niet in ongewenst , ... Neen, gewoon onvindbaar.
              Andere mails krijg ik dan weer wel (shoot-nieuwsbrief, ...)
              Misschien even een ander mail-adres, alhoewel ik er daar geen 3 van heb.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: PDF-versie

                De mail heet: Lees Shoot 59 digitaal! In dit nummer: .... (belangrijkste artikels)
                Wordt verstuurd door: shoot_be@minoc.info
                (ontvangen op 14 november 2017)
                En ziet er ditmaal zo uit:
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: PDF-versie

                  Correct Lesc. Maar ik krijg diverse shoot-nieuwsbrieven, maar niet meer deze. Vroeger lukte dit wel. Ondertussen gaat Erik even checken wat er loos is.
                  Ik heb trouwens die pdf nodig om de index bij te houden in het shoot-index-programmaatje
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: PDF-versie

                    Ik heb de mail ook nog niet gekregen


                    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Re: PDF-versie

                      Beste,
                      Door omstandigheden nog weinig tijd gekregen om BD te volgen ook al blijf ik trouw lid !
                      Op tijd lidmaatschap betaald er ook bevestiging van gekregen maar mijn Shoot abonnement ???
                      Van PDF versie nog nooit iets ontvangen...ra ra ra...
                      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                      BD0290BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: PDF-versie

                        Nog niets gezien, ook geen papieren Shoot trouwens.

                        Comment


                        • #13
                          Re: PDF-versie

                          Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                          Nog niets gezien, ook geen papieren Shoot trouwens.
                          Het eerste nummer van 2018 verschijnt op 13 februari. Abonnees mogen het tussen vandaag en dinsdag in de bus verwachten (hangt van bpost af). De mail met de pdf volgt weldra.

                          Erik Derycke
                          Hoofdredacteur

                          Comment


                          • #14
                            Re: PDF-versie

                            Met ijsvogel vers in de bus.

                            Comment


                            • #15
                              Re: PDF-versie

                              #61 (ijsvogel) intussen digitaal ontvangen.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X